Gast Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 hallo,ik heb een asscom en ik heb er vaak problemen mee 't lukt me niet meer om de NED. zenders erop te krijgen heb steeds zwart beeld maar alle andere zenders doen 't wel b.v. Multivis die doet 't dus wel heel apart & om de zoveel tijd is 't beeld op elke zender zwart & dat duurt dan ff een paar minuten daarna weer beeld ik weet niet wat ik hier aan kan doen heb 'm een paar weken geleden ook al weg gebracht voor een nieuwe zender lijst maar dat heeft dus niet lang geduurd of t is weer mis,kan iemand mij vertellen wat ik hier aan kan doen of dat ik misschien iets verkeerds heb gedaan of ingetoets,ik weet echt helemaal niets van de Asscom want heb zelf ook nog een Humax5400z die ik vaker gebruik. m.v.g.: Kire
gerrit B Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 kijk eens eerst via menu optie 7 naar de signaalsterkte de asscom heeft een vrij sterk signaal nodig (rond de 4) om een geheel probleemloos beeld te kunnen geven. Daarnaast kun je via menu ook de software versie bekijken. Oudere software versies hebben nl. het probleem dat ze telkens het geheugen kwijt zijn. Nieuwere versies kun je op dit board wel vinden, even zoeken met asscom. Mocht je niets kunnen vinden stuur dan even een PM met je e-mailadres dan stuur ik je wel wat toe. suc6. gerritB zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen