Ga naar inhoud


Deface van sat4all.com ????????


Gast

Aanbevolen berichten

Pong,<p>Vreselijk dat je je job kwijt bent, ik wens je heel veel suk6, gelukkig is de markt open voor goede mensen, vanuit hier, heel veel sterkte bij het vinden van een ( goede ) job, wellicht mag je een open sollicitatie op het board zetten, we komen immers uit alle lagen van de bevolking, en hebben overal wel kontakten.<p>nogmaals suk6 !<p>Maup

1x Xtrend ET9000, 1x Xtrend ET9200, 4 x DM500S, HTPC, Samsung 42" - ik post weinig maar LEES veel-

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Toxic[Q] & Maup,<p>Bedankt voor jullie warme reakties. Dat doet een mens goed. .

Wat de leeftijd betreft. Ik ben 39 dus ik moet eerst nog eens zien of er tegen die tijd nog pensioen bestaat.<p>BTW Toxic[Q}, je hoeft geen U te zeggen :-)<p>Greetz,<p>Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pong,<p>Onze host provider heeft alle server logs bekeken en kan met 100% zekerheid vaststellen dat er op de sat4all server en hun netwerk niets vreemds is gebeurt. Ik denk dat je misschien per ongeluk een verkeerde URL ingetypt hebt.

Als je sat4all.org bekijkt, snap je wat ik bedoel. Daar is overigens echt alles van ons gejat. Het is een beetje een combinatie van alle oude sat4all.com designs gecombineerd in één oerlelijke pagina. Wij hebben met deze site dan ook geen enkele binding.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]<p>[ 20-01-2002: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...