Ga naar inhoud


DM500-Pli & var/tmp/install


Murdock

Aanbevolen berichten

Ik ben al een paar keer aan het stoeien geweest met applicaties voor de Dreambox. Hierbij wordt dan gebruik gemaakt van een instal-file. De hele zwik moet dan volgens de handleiding in var/tmp/install worden gezet.

 

Hoe kan ik het install-script runnen? Ik krijg het niet gevonden.

 

Ik gebruik een DM500 met de PLi image.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Plaats de file camd3 naar /var/bin rename de file naar camd.camd3 doe chmos 755, zet hem in het menu op de camd3, en start hem als volgt op, tenet naar je box, dan naar dir /var/bin, en type dan ./camd.camd3 &

 

ps de config files wat erbij zitten moeten naar de map keys.

ik heb hem hier nu draaien

 

 

rongogo

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik draai de laatste ronaldd. Probeer ook camd3 te installeren. Nu kan ik hem kiezen in mn emu-setup lijst. Alleen er gebeurt vervolgens niets meer. Heb alle laatste ***s. Met scam heb ik alles, behalve sly. Nu schijnt dat met camd3 wel te lukken, maar helaas.Met camd3 lukt niets meer. Heb gedaan zoals je zei: camd3 wijzigen in camd.camd3 binnen var/bin. Alle 4 de keys gekopieerd naar var/keys. Vervolgens via telnet ook weer de chmod toegepast. Niks. Nada. En het is al zo laat.

Groetjes,

Dannyboy

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...