Funfreak Geplaatst: 14 september 2004 Geplaatst: 14 september 2004 Een kennis van mij heeft enkele maanden geleden een Humax gekocht. Deze start op met loader 415.8.8 en heeft software versie ZIC 1.05.01 erin zitten. Is deze gewoon serieel te flashen? Of moet er eerst loader L2.08 ingezet worden (evt. met een Z-board)? Graag jullie hulp.
Josje01 Geplaatst: 14 september 2004 Geplaatst: 14 september 2004 Of moet er eerst loader L2.08 ingezet worden (evt. met een Z-board In één woord , JA Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Funfreak Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Geplaatst: 14 september 2004 Josje01, bedankt voor je snelle antwoord. Heb ik daar echt een Z-board voor nodig? (Die heb ik namelijk niet....) Of is er ook een andere mogelijkheid om de Humax 5400 van een loader L2.08 te voorzien?
paqbro Geplaatst: 14 september 2004 Geplaatst: 14 september 2004 Een z-board is het gemakkelijkste. Je kan zelf ook iets bouwen, maar ik zou het je niet aanraden. Ik heb mijn ontvanger laten patchen voor 20 euro in een satshop (waarom risico nemen ?) Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen