Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb tita blauw eerst 2x goed geerased en dan os 1.3 erop gezet, daarna met het tita card prog 1.10 icm cas2+add on in phoenix mode 3,579 Mhz de laatste tmb erop (hex + eep 14/09).

Steek ik het kaartje in de embedded, krijg ik melding : "slot a - conax". Krijg sk* niet open, zou naar het schijnt "lopen als een speer"

Wat doe ik verkeerd (in het menu config van de kaart ?)

Dsr is voorzien van emu 4.7

sat_viewer

Geplaatst:

Zijn over op een andere hash tabel, niemand heeft daar beeld op het moment.

Jouw tita zou mediaguard aan moeten geven in het embedded slot.

Rik

Geplaatst:

op mijn matrix reloaded 1.07 cam in een manhattan 3300 ci ontvanger wordt met de tmb file ook conax aangegeven op mijn blauwe tit wanneer ik bij card informatie in de ontvanger kijk. toch deed deze het tot gisteren prima met taq en sk*. op taq heb ik nog steeds beeld, sk* niet. gewoon afwachten dus. de tmb file 2.6 van 14-9 doet het dus niet met sk*, de info die erbij staat klopt niet. vraag me ook af waarom de bekende sites dit wel melden terwijl het niet werkt!

Geplaatst:

maw ligt niet aan je tiet-kaart.

klaag daar dan ook niet gelijk over en controleer eerst eens onder gebruikt protocol in dit forum of we niet een algemeen probleem hebben.

alhoewel dit is geen probleem, dit is een periodiek (meestal maandelijks) incident.

Geplaatst:

er staat conax op je display omdat het een conax kaart is.

en het loopt ook als een speer.

als je zomaar wat erin schuift zonder te lezen wat het doet en wat het kan zul je langzaam vorderen.

beter eerst lezen en dan testen en dan vragen.

cheers

In For The Kill

Billie Marten

Geplaatst:

@dsr9500

Het is niet om te klagen (zoals dit blijkbaar bij u overkwam), maar om iets bij te leren. Ik werk reeds geruime tijd met een tita kaart zonder problemen en heb nu voor het eerst tmb erop gezet. Omdat in het "menu" van de kaart diverse mogelijkheden zijn, was mijn vraag wat ik eventueel verkeerd zou gedaan hebben (qua instellingen), meer niet. Ik dacht dat het hier ook de bedoeling was om kennis uit te wisselen met elkaar en om iemand verder te helpen, of heb ik het verkeerd.

mvg

sat_viewer

Geplaatst:

voor de samsung begreep ik dat je zo wie zo geen kaart nodig hebt.. maar allah het moet ook kunnen

indien je tmb op tit brandt is die al default voor samsung ingesteld dus hoef je niets te wijzigen aan het config menu

indien je een zender mist is dat inderdaad een kwestie die in dit geval te maken heeft met de zender zelf daar die nieuwe codes gebruiken.

verder loopt die tmb retegoed op een samsung..

alleen van een andere zender naar nl zappen doe je via orf.

cheers

In For The Kill

Billie Marten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen