Gast Geplaatst: 19 september 2004 Geplaatst: 19 september 2004 welke emu moet ik gebruiken voor irdeto 2 update,ik heb de laatste hydra image er in zitten. Ik heb de zoekfunktie al gebruikt, maar dat heeft niets opgeleverd.De kaart werkt al lang niet meer.
Gast Geplaatst: 19 september 2004 Geplaatst: 19 september 2004 ik heb hem op radegast staan canaldigital gebeld voor update, maar geen resultaat,wat doe ik fout.
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2004 Geplaatst: 19 september 2004 heb je radegast ook ingesteld op het juiste slot? voorts kun je eens de scam downloaden en proberen. cheers South Et Le Sud Nino Ferrer & Radiah
Gast Geplaatst: 19 september 2004 Geplaatst: 19 september 2004 ja ik heb hem op top slot staan, kaart dus in de bovenste reader met chip naar beneden.
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2004 Geplaatst: 19 september 2004 kijk maar eens met dit proggie wat ie doet.. zie je alle commando's voorbij flitsen die binnenkomen en voor kaart bedoeld zijn.. cheers South Et Le Sud Nino Ferrer & Radiah
Gast Geplaatst: 19 september 2004 Geplaatst: 19 september 2004 ok bedankt, maar ben je voor dit progje ook een compoort nodig, want die heb ik namelijk niet meer op de laptop zitten, of wil het ook alleen via de netwerkkaart.
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2004 Geplaatst: 19 september 2004 via de netwerk aansluiting natuurlijk. en doe het analyseren ook maar eens onder scam emu. cheers South Et Le Sud Nino Ferrer & Radiah
Gast Geplaatst: 19 september 2004 Geplaatst: 19 september 2004 ik weet niet wat ik fout doe, ik heb mijn ip nummer ingevuld, en als ik dan op read card druk, zegt ie can,t open poort.
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2004 Geplaatst: 19 september 2004 heb je soms de http authentification aangevinkt in de menu settings expert? cheers South Et Le Sud Nino Ferrer & Radiah
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2004 Geplaatst: 19 september 2004 vreemd.. ik zie wel alle verkeer voorbij komen. misschien wordt met die waarschuwing bedoeld dat je niet op kaart kunt schrijven, maar zien wat er gebeurd kan ik wel hiero met de pewe kaart. cheers South Et Le Sud Nino Ferrer & Radiah
Gast Geplaatst: 19 september 2004 Geplaatst: 19 september 2004 ik heb hem op carddata staan en dan druk ik op read card, en dan zegt ie can,t open port,is er nog een andere manier om de data van de kaart te zien, zo ja hoe moet dat.
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2004 Geplaatst: 19 september 2004 neen dat zou bij een open kaart wellicht kunnen.. die irdeto2 is zodanig beveiligd dat je dat niet kunt.. dat was ook niet de bedoeling. je kunt het verkeer naar de kaart vervolgen en de antwoorden van de kaart, maar niet de kaart zelf bewerken.. dat zou moscing zijn hetgeen bij bijna geen enkel abonnement kaartje kan (overigens ook strafbaar) ik heb nu zelf de db niet lopen maar zal nog eens erop terugkomen vanmiddag als ik de force weer omwissel met de dreambox. cheers South Et Le Sud Nino Ferrer & Radiah
Gast Geplaatst: 19 september 2004 Geplaatst: 19 september 2004 ok bedankt dan hoor ik het nog wel,maar jij hebt dus wel irdeto 2 aan de gang inklusief updates onder radegast v3.0 beta 12.
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2004 Geplaatst: 19 september 2004 ik heb een seca2 kaart van die mannen.. daarnaast heb ik ook een premiere kaart.. das echter ook niks anders dan een kaart die signalen ontvangt / verwerkt en doorgeeft. die zijn met je dreambox allemaal bruikbaar. zie de overige draadjes van de afgelopen twee dagen over canal digitaal en AU en zo. cheers South Et Le Sud Nino Ferrer & Radiah
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen