Gast Geplaatst: 25 september 2004 Geplaatst: 25 september 2004 Hoi. Ik ben al enige tijd bezig met dreamupdate maar telkens aan het eind van het verhaal zegt het prg dat hij niet via FTP kan conecten en het opgeeft. Weet iemand hier de oorzaak van? Greetz Ronald
Tonskidutch Geplaatst: 25 september 2004 Geplaatst: 25 september 2004 kun je met dcc 1.12 wel ftpee jen..? welk image (http authentification uit) cheers Kronenburg Park Frank Boeijen Groep
Gast Geplaatst: 25 september 2004 Geplaatst: 25 september 2004 Met FlachFXP gaat het prima DCC 1.12 heb ik nog niet getest. Ik gebruik PLI 0109. Greetz Ronald
Gast Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 Ik heb het nu voorelkaar om verbinding te krijgen , alleen als hij de settinglijst wil versturen krijg ik run-time error 380. Greetz Ronald..
Ome Merde Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 da's een bekend en helaas een onbekend probleem waar ik zelf nog steeds niet achter ben : check merDe deze ruimte is te huur
Tonskidutch Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 ftp naar dreambox gaat van een passief protocol uit in menig ftp proggie is dat instelbaar.. passief of actief (actief is eigenlijk alleen een ftpserver) run time error duid op een vraag / antwoord dus wordt gecontroleerd in hoeverre de tijd limiet wordt overschreden tussen het stellen van de vraag en het geven van antwoord... dat duid op een actieve verbinding die NIET van toepassing is bij ftp'jen met je dreambox zoek naar de juiste instellingen in die ftp software om bewust passief te communiceren met de host. cheers sorry tikfoutje Kronenburg Park Frank Boeijen Groep
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen