flugel Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Ik ben met mijn dreambox aan het spelen en probeer nu de peterpan image based on rudream 8-9. Ik heb hem via dreamflash erin gezet op mijn usb stick. Nu krijg ik mijn settingslijst er niet in via dreamboxedit of dreamflash, ik krijg de melding dat mijn parameters niet goed zijn. Het gekke is dat mijn ip adres wel klopt.... Wie weet voor mij de oplossing Bvd Flugel 1x DM 8000HD Open-Pli 4.0 en 1x VU+ Ultimo 4K VTI Wavefrontier T90 - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E -16E - 19,2E - 23,5E - 28,2E Sony 65XD8599 4K Android TV
Tonskidutch Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 bij een image op stick of hdd staan natuurlijk de bestanden voor de settingslijst in andere mappen.. kijk maar eens bij de dreambox editor 1.80 is onder hulpmiddelen / opties ook dreambox paden te vinden daar moet je tijdelijk de juiste /mnt/usb/image/0/xxxxxx in aanvullen cheers Kronenburg Park Frank Boeijen Groep
Ome Merde Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 mhoa, lijkt me sterk. als je een image hebt geladen vanaf usb-stick via dreamflash is de mount naar usb zowiezo al aanwezig. dreamboxedit zou dan zonder meer de settings in de goede mappen moeten zetten. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Flugel, gebruik je wel de laatste versie van DreamBoxEdit ? Ik gebruik 1.80 en heb nog nooit iets hoeven aan te passen met images op USB. gr, RuKo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen