Gast Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 Ik zie overal dat titanium niet meer te krijgen is.helaaas is mijn titanium gemold dankzij nano. Dus op weg naar winkel. Titanium is er niet meer dat is platinum oftewel titanium 2 geworden maar hoe prog je dat fuck ding op een mastera 4.of ben ik gewoon genaaid.
Ron Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 Je bent al genaaid toen je de titanium kocht en nu laat je je nogmaals naaien! Tox
Gast Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 kan t lijntje dicht wellicht lezen anderen het ook !
Ron Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 Dat hoef je voor mij niet te doen. Dat ik het niet verstandig vind dat je zo'n kaart koopt, wil niet zeggen dat het niet mag en dat er niet een ander is die je antwoord op je vragen kan geven:-) Tox.
prdehoop Geplaatst: 28 september 2004 Geplaatst: 28 september 2004 Platinum kaart kun je proggen met PlatinumProg, speciaal programma voor de Platinum kaarten. Suc(6) Prdehoop
Tonskidutch Geplaatst: 29 september 2004 Geplaatst: 29 september 2004 wie is nano...? welke zender is dat? waar haal je die onzin vandaan? er is een malafide file die met de noemer nds rondzwerft en als je die gebruikt hebt .. adee kaartje verder kan geen nano de kaart stuk maken alleen onklaar maken dat kan wel. tjussi Too Little Too Late (fea. Underworld) Joris Voorn, Underworld
Aanbevolen berichten