Ga naar inhoud

Hoe draai ik newcamd v1.19 naast hydra

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Allemaal,

Als beginneling worstel ik met de volgende vragen. Momenteel draai ik, nog, met de hydra 1.5 image. Omdat ik mijn dreambox nog niet goed werkende kan krijgen met internet, ben ik van plan om via FTP de newcamd v1.19 softcam te plaatsen.

Mijn vraag is kan dit zondermeer naast Hydra? Om de newcamd te activeren moet ik dan de chmod 755 route volgen? Wat gebeurd er als ik via Hydra weer een andere softcam activeer, deactiveer ik de newcamd dan en hoe re-activeer ik de newcamd dan weer?

Geplaatst:

zo'n newcamd v 1.19 is een emulator die niet naast maar IN hydra ondergebracht wordt.

dus middels de blauwe knop van het hydra image kom je op het emu selektie gedeelte uit

waar inderdaad de emulator gekozen wordt, die start dan op en tegelijkertijd worden eerder ingestelde emulators afgesloten. (tenzij ze een deel uitmaken van de gekozen emu).

belangrijker is hier (gezien je eerste opmerking) dat je het internet aan de praat krijgt... zodat je met hydra's c-panel alle laatste updates direkt kunt inlezen en niks middels ftp hoeft te doen...!

{welke pc configuratie heb je daar, met een hub/switch en adsl modem?}

cheers

South

Et Le Sud

Nino Ferrer & Radiah

Geplaatst:

Ik heb een standalone PC die via een ISDN inbelverbinding verbonden is met internet. Via internetsharing heb ik geprobeerd dit werkende te krijgen. Ik ben hiermee zover gevorderd dat de dreambox verbinding krijgt, maar na 15 sec. hardnekkig de melding download failed geeft. (er flits één of ander schermpje hééél snel voorbij).

In afwachting op een ASDL verbinding wilde ik een poging doen om newcamd handmatig op de dreambox te plaatsen.

Geplaatst:

Als je newcamd download zit er een readme in de zipfile. Daarin staat alles uitgelegd hoe je newcamd met ftp in je dreambox kan zetten.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen