Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb het volgende probleem:

Wilde m'n Xcam graag updaten via de pcmcia-slot van m'n laptop, doe ik altijd, ging altijd goed.

Als ik nu met Xcampcmcialoader wil updaten naar 1.084 en ik klik op update krijg ik de volgende foutmelding"

"Xcam0 not respond [05419368]"

Iemand enig idee wat dit kan zijn ?

Geplaatst:

Lijkt goed te staan... Dit alles gebeurde nadat de laptop vastliep tijdens het schrijven van de flash op blok2... Heb evt. een Casinterface2 met Add-on... Nog tips???

Geplaatst:

een lappie moet vol sap krijgen uit de stroom doos en je moet geen programma's hebben draaien op de achtergrond die het firmware upgrade proces kan stoppen/binvloeden.

1 geen internet

2 geen virusscanner

3 geen firewal (ook niet nodig wegens 1)

4 alle scheduled software even pauzeren...

kijk met cntrl / alt / del in de task manager wat allemaal actief is

een onderbroken patch (firmware upgrade) kan alleen nog met cas interface worden gerepareerd.

cheers

Mission Acomplished

Lalo Schifrin

Geplaatst:

Hé bedankt zover. Heb momenteel een Casinterface 2 + Add-on en dummycard tot m`n beschikking, maar vertel eens hoe ik het spul daarmee weer aan de praat krijg dan? Heb het al op allerlei manieren geprobeerd...

Geplaatst:

Yoh, tis al gelukt hoor met de dummycard + cam in de ontvanger en de casinterface 2 erbij. Met clear.bin in virgin state gebracht en toen weer de 1.084 + softcam erop. Thx anyway...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen