Gast Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 Heb het volgende probleem: Wilde m'n Xcam graag updaten via de pcmcia-slot van m'n laptop, doe ik altijd, ging altijd goed. Als ik nu met Xcampcmcialoader wil updaten naar 1.084 en ik klik op update krijg ik de volgende foutmelding" "Xcam0 not respond [05419368]" Iemand enig idee wat dit kan zijn ?
tsitsi Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 Vermoedelijk is de driver niet (meer) goed geinstalleerd. Kijk bij de device manager of de XCAM er nog goed bij staat.
Gast Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 Lijkt goed te staan... Dit alles gebeurde nadat de laptop vastliep tijdens het schrijven van de flash op blok2... Heb evt. een Casinterface2 met Add-on... Nog tips???
Tonskidutch Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 een lappie moet vol sap krijgen uit de stroom doos en je moet geen programma's hebben draaien op de achtergrond die het firmware upgrade proces kan stoppen/binvloeden. 1 geen internet 2 geen virusscanner 3 geen firewal (ook niet nodig wegens 1) 4 alle scheduled software even pauzeren... kijk met cntrl / alt / del in de task manager wat allemaal actief is een onderbroken patch (firmware upgrade) kan alleen nog met cas interface worden gerepareerd. cheers Mission Acomplished Lalo Schifrin
Gast Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 Hé bedankt zover. Heb momenteel een Casinterface 2 + Add-on en dummycard tot m`n beschikking, maar vertel eens hoe ik het spul daarmee weer aan de praat krijg dan? Heb het al op allerlei manieren geprobeerd...
Gast Geplaatst: 11 oktober 2004 Geplaatst: 11 oktober 2004 Yoh, tis al gelukt hoor met de dummycard + cam in de ontvanger en de casinterface 2 erbij. Met clear.bin in virgin state gebracht en toen weer de 1.084 + softcam erop. Thx anyway...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen