groeselt Geplaatst: 14 oktober 2004 Geplaatst: 14 oktober 2004 Er is nieuwe software voor Kaon 57 voor polsat AU, tv cabo. Ik heb deze geprobeerd erop te zetten met KUP226, maat receiver zegt iedere keer FAIL. Mijn gegevens : h/w V12.03.A5 s/w V02.00.04 AT-1030DCI bootloader 6.1.8 KUP216 gebruik ik volgens handleiding met zzzup (engineer mode) bestand AT-1030 12.03.A5 TK0410zc is nieuw (gevonden bij turkse vrienden) Deze lukt gewoon niet, zegt connect succes, en begint dan block retry 01 t/m block retry 591 en daarna fail in display receiver. download gaat tot 100% en flash write blijft op 0% staan. Zijn er modellen met een kleinere en grote memory chip en flashgeheugen. Als deze te klein is dan ben ik natuurlijk verder van huis. Hoe kom ik daar achter? Kan het ook ergens anders aan liggen, nulmodem kabel is goed want hij zegt connect succes. (gebruik ik ook voor andere receivers. Wie kan mij helpen? groeten harold.
Gast Geplaatst: 14 oktober 2004 Geplaatst: 14 oktober 2004 mischien eens met kup230 proberen, ik dacht me te herineeren dat er bij stond dat het nodig was voor de laatste software.
groeselt Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2004 Is dit niet schadelijk voor mijn receiver, of heeft dat er niks mee te maken? Heb jij deze ook getest en werkt deze? groeten hb
Penthe Geplaatst: 14 oktober 2004 Geplaatst: 14 oktober 2004 Deze file is corrupt, is gewoon een fake upload, ik ziet dat op de spaanse forms waar ze die firmware ook al probeerden te laden, en we weten allemaal naam van het turkse board dus is zelfde file. Er zijn echter in spanje legio sites die alle emu firmware versies van kaon hebben, even googlen doet wonderen. En niet mij een PM sturen voor een link a.u.b.
groeselt Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2004 Op turks forum vraag gesteld en kreeg als antoord : you can install this software to your reciver. DSC-911AZ_12.03.A5_041007c.zip please use kup230ep when install the software you may download on my signature dsc 911 a emu and kup 230 ep.and you run kup 230 ep ,click file open to dsc 911 a emu and after you see file open ok!old version binary.you may click on the left down corner and press space bar.you see engineer mode .and open your receiver and wait to and of download. Kan dit op mijn receiver zonder tot hij kapot gaat??, heeft iemand deze getest. groeten Harold
groeselt Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2004 Heb de nieuwe software weer geprobeert DSC-911AZ-12.03.A5-041007c met KUP230, maar zegt iedere keer 0% block retry t/m 591 block retry en dan FAIL op display van receiver wie kan mij helpen ?? groeten Harold
groeselt Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2004 Weet niemand waar het aan ligt tot het niet lukt? block retry en fail, kabel is in orde, procedure Kup doe ik ook goed. groeten hb
Penthe Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Citaat: Weet niemand waar het aan ligt tot het niet lukt? block retry en fail, kabel is in orde, procedure Kup doe ik ook goed. groeten hb Ja dat weten de meesten wel maar aangezien jij niet de moeite hebt genomen eerst eens even wat te lezen zit je nu te klooien. Je moet kijken wat voor hardware/software jou kaon orgineel heeft en dan exact de zelfde versie hardware/software er in stoppen, maar daar had je zelf ook wel aan kunnen denken, ik monteer ook geen gasfles aan een waterkraan.
groeselt Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2004 Heb ik gedaan, want ik houdt me aan de range 12.03.A5. Dus mijn vraag was alleen of de eerder genoemde file bij iemand werkte en waaron KUP proces niet goed ging greetings hb
groeselt Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2004 kan niemand me helpen met bovenvermeld probleem?? groeten hb
Penthe Geplaatst: 29 oktober 2004 Geplaatst: 29 oktober 2004 Citaat: kan niemand me helpen met bovenvermeld probleem?? groeten hb Nou nog maar een keer dan Citaat: Heb ik gedaan, want ik houdt me aan de range 12.03.A5. Ja aan de hardware range dus, en welke software versie? ook die moet kloppen met je ontvanger, het antwoord stond hier dus al vermeld in mijn vorige bericht. als je goede hardware versie hebt met verkeerde software versie voor je ontvanger werkt het dus nooit. Hoop dat het nu wel duidelijk is, maar je had het eigenlijk wat beter moeten lezen dan was je probleem al opgelost geweest.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen