Tonskidutch Geplaatst: 26 december 2004 Geplaatst: 26 december 2004 verhip.. je hebt gelijk ik draaide het om.. leesblind aan het worden / oud gammel / moe effe koffie halen. sorry cheers Love Like Blood Killing Joke
Gast Geplaatst: 29 december 2004 Geplaatst: 29 december 2004 Hoe kan ik nu achterhalen of de activering van de smartcard heeft plaatsgevonden? Ik heb de hem op NED1 gezet waar ik al beeld had met radegast. Kaart erin, settings aangepast, CD gebeld en een uur gewacht. De additionele kanalen zoals Discovery en NGC doen het nog steeds niet, en de overige nederlandse zenders had ik al...
oudeis Geplaatst: 29 december 2004 Geplaatst: 29 december 2004 Na de eerste aktivatie moeten alle kanalen van het CanalDigitaal pakket open zijn. Dat ze bij jou dicht zitten, betekent dus dat de aktivatie niet is gelukt. Om de geldigheidsdatum van je kaart te zien, telnet je naar poort 14001 (of 14002) van je dreambox. In de laatste Hydra kun je het volgens mij ook via je Control Panel bekijken, maar daar weet ik het fijne ook niet van. De datum van een nieuwe kaart wordt tijdens de eerste activatie op 2 weken later gezet. Na deze 2 weken wordt de datum altijd op de laatste dag van de volgende maand gezet. Als laatste is er nog een hele simpele test om te kijken of je kaartje het doet. Gewoon alle sleutels weggooien! - Ruud
Gast Geplaatst: 29 december 2004 Geplaatst: 29 december 2004 Bedankt voor de tip. Het is inmiddels gelukt door te switchen naar de newcamd emu en de emu=no configuratie optie. Alle kanalen staan nu open terwijl ik slechts basispakket heb. Ben benieuwd hoelang nog...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen