Ga naar inhoud


Uitleg over Defiant?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zoek een uitleg over defiant ,maar nu heb ik de zoek funtie gebruikt en dan krijg ik zoveel te zien dat ik niet weet waar ik moet beginnen dus wie weet of kan mijn een site geven waar ik een goede uitleg kan vinden hoe ik hier mee moet werken ,dit inverband met de software van euromuis waar geen kanalen lijst in zit en waar wel staat dat je dat met Defiant kan doen ,nu weet ik alleen niet hoe defiant werkt vandaar mijn vraag waar kan ik een goede uitleg vinden over dit programma.

 

Met vriendelijke groet KJM

 

[color:"blue"]Maak in het vervolg aub een duidelijk onderwerp !

Regel 6. Wees duidelijk met jouw vraagstelling en bevestig nadien het resultaat.

Onderwerpen plaatsen in de aard van "snel leren", "wat is er aan het gebeuren", "och", "kweetniet", "funcard", "ombouwen", "de eerste keer" of "is dit wat" slaan nergens op en zijn er de oorzaak van dat mensen niet meer de mogelijkheid hebben gericht te zoeken naar bepaalde berichten. Geef in het onderwerp dus duidelijk en kort aan waar jouw vraag of bericht over gaat! B.v. "Voeding probleem Nokia 9500" is beter als enkel "Nokia" in het onderwerp te vermelden want dan zal iemand die geen kennis heeft over de voeding van een Nokia dit bericht niet meer (hoeven) lezen om er achter te komen waar het bericht over gaat. Daardoor blijft het board lekker snel en vooral overzichtelijk.

[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Defiant is een programma om aan de firmware (MHW gedeelte) te sleutelen.

 

Firmware in je ontvanger zetten doe je met oslink of serieel (FlashCvt).

Kanalenlijsten bewerken doe je met FlashCvt of Media Editor Studio (MES)

Kanalenlijsten in je ontvanger zetten doe je met Oslink, FlashCvt, MES of Servicecard.

 

Happy reading.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier geen uitleg bij ,dus bijdeze als u een goede uitleg weet zou ik die gaarne ontvangen ,verder doe ik alles met een oslink ,dus ik dacht laat ik de firmware van euromuis eens in mijn ontvanger zetten maar daar zit geen kanalen lijst in en die wou ik er in zetten .maar dat lukt me nog niet echt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb hier geen uitleg bij ,dus bijdeze als u een goede uitleg weet zou ik die gaarne ontvangen ,verder doe ik alles met een oslink ,dus ik dacht laat ik de firmware van euromuis eens in mijn ontvanger zetten maar daar zit geen kanalen lijst in en die wou ik er in zetten .maar dat lukt me nog niet echt .


Die kanalenlijst moet je er ook niet in zetten met Oslink maar met MES of een service Funkaart 6, dat is een stuk eenvoudiger en je hoeft dan ook geen eeprom NA de kanalenlijst meer te laden, dus elke willekeurige lijst kan er in.
Dat zijn enkele opties van de open firmware.

Suc6
Grts, euromuis
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...