Ga naar inhoud


Hydra7000 Angharad 1.08.2 - no dreamtv ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mooie image loopt allemaal perfect tot nu toe, alleen gebruikte hier in huis nogal eens Dreamtv maar dat wil niet

meer, start op en zegt dat tuxvision alleen maar met poort 80 werkt, maar dat heb ik net zo staan als voorheen

iemand enig idee ? of werkt het gewoon niet met deze versie?

 

groet vin

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ander alternatief of beter alternatief? want vind mijn verbinding met de lucien ook maar niks. Weliswaar probeer ik het al heel lang draadloos met een 802.11g verbinding. Het alternatief ken ik dus niet. Via VLC kan dit dus ook niet he?

Groetjes,

DB

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Vin Diesel.

 

Dit probleem met Dreamtv is mij ook bekend,toevallig kwam ik er ook achter dat hiervan toch 2 versies zijn v/d 0.49.

Heb beide op de pc staan, met de eerste versie geeft ie inderdaad die foutmelding en met de andere versie loopt deze gewoon.

 

Mocht je interesse hebben laat ik je ze wel toekomen,

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vreemde is als ik via laptob draadloos kijk via tuxvision draait ie perfect alleen als ik via dreamtv kijk hapert ie ngrab staat ingesteld 54Mbps netwerk is zeer goed gebruik de laatste hydra

zijn er nog meer mensen die draadloos kijken?

Orgy zou je mij ook eens de juiste willen mailen eens kijken of deze dreamtv dan wel werkt mveens@hotmail.com

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...