Ga naar inhoud


Tps star en multivision 8 maar niet 1, 2, 3, 4...


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nadar ik tps en multi had verwijdert uit mijn settings werdem ze niet meer ingelezen bij het zoeken naar zenders, vandaag ineens met inlezen wel multivision en geen tps. Gewoon beeld op multi. Nu de tps zenders nog, die had ik er af gehaald dus hoop ik dat ze toch een keer worden gelezen.

 

mvg Sylvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Heb ook problemen met Multivision. Wanneer ik op Hotbird Multivision wil kijken en hem op dit kanaal zet krijg ik geen beeld. Als ik de ontvanger vervolgens op stand-by zet en dan weer inschakel, initialiseerd zich de cam (matrix 1.32 op UCAS) en heb ik beeld. wanneer ik nu naar een ander Multivision kanaal schakel weer geen beeld. Ontvanger weer naar stand-by, inschakelen en wel beeld. Rara wat gebeurd hier???? Heb verder de DIGIX EMU firmware voor de Xtreme PVR erop staan. Geen extra module in CAS1 en CAS2 en geen smartkaart in het UCAS lezer. Wat ook werkt is als ik geen beeld heb naar de setup menu voor de Martix te gaan en "set default key" uit te voeren. Is echter geen optie want kan worden alle handmatig ingevoerde keys overschreven. Heb dan overigens wel beeld. Snap dit eigenlijk niet, want de viaccess TPS code 0F is dan weer leeg (handmatig ingevoerde nieuwe sleutel), tenzij hij de code uit de EMU firmware haalt? Probleem was ook identiek met Matrix 1.30

 

Iemand anders met identiek probleem die hiervoor een oplossing heeft?

 

Groetjes Youp1968.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk hoort deze vraag meer in Nokia deel thuis maar omdat het een antwoord is op eerdere posting stel ik hem toch maar hier.

N.a.v. het antwoord van Gerry en anderen op de Pids: ik vind wel de PMT Pid maar niet de PMC Pid! Wordt hier misschien de PCR of een andere Pid bedoeld?

Ik heb verschillende Pid instellingen geprobeerd in DVB2000 via het Pid menu (7) maar tot nu toe zonder resultaat, ook het opnieuw inscannen van de zenders niet.

Overigens geeft de Pid scan via hetzelfde menu ook andere waarden:

Video 720

Audio 730

PCR 720

SID 1307

PMT 1307

 

DeDream

 

 

Nokia9200 - DVB2000 - NoOneManIt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vermoeden dat het een ander probleem is. Eventuele problemen met Pids of polarisatie zouden problemen moeten opleveren v.w.b. het signaal. Het signaal is er wel maar het beeld niet behalve een aantal keren 1 seconde ca.

En als de Ident dan de oorzaak is, waarom werkt het dan wel op andere Nokias?

Kom er even niet uit.

 

Saluti!

 

DeDream

 

Nokia9200 - DVB2000 - NoOneMan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het duurde even: ik kon even niet bij de tv.

Via NoOneManIt Guide/ 9 (expert menu)/ Guide/ C (Dispaly CA pids) vind ik bij ECM Pid Multivision 1 : E838.

Ik neem aan dat je die alleen via een settinglijst kan veranderen? Tot nu toe heb ik geen gebruik gemaakt van RS232 en setting lijsten.

 

DeDream

 

Nokia9200 - DVB2000 - NoOneMan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...