Ga naar inhoud


Spaun cascade werkt die alleen met Spaun 4x1 ?


Gast redfox001

Aanbevolen berichten

Ik heb een Spaun cascade switch bij mijn wavefrontier t90 gekocht. Ik heb daarbij een 4x1 switch ook van Spaun en die doet het goed. Ik had nog een andere 4x1 switch en die lijkt het niet te doen met de instellingen die ik van sjeron heb gehaald. Wekrt dit gewoon iet of moet ik iets instellen in de dreambox?

 

De cascade switch wordt als uncommitted gebruikt. Ik heb reverse commando's aanstaan. Spaun sur 420f is uncommitted switch, Spaun sar 411f is gewone switch, de andere switch is merkloos. Ik heb de dreambox 7000s met wavefrontier t90.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die zou het gewoon moeten doen. Verwissel de merkloze eens met de411. Als ie het dan nog niet doet dan kun je beter een ander nemen.

 

Wat ik me ook nog kan voorstellen is dat de uncommitted switch alleen de signalen voor de switch op de 1e uitgang doorgeeft. In dat geval zijn je instellingen of de uncommitted switch niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mijn maakt het niet zo heel veel uit wat voorn merk je hebt ! ik heb achter me spaun 3 x een golden inter 1/4 zitten en op 4 heb ik een stabb 120 zitten en dat werkt perfect!

 

ik zou dus ook even kijken hoe dat je je spaun hebt staan! !

 

totaaltje

Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!!

 

Proffrottie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja kijk even goed naar je instellingen

bijv. : astra lnb 0/ab/input1

hotbird lnb 1/bb/input1

sirius lnb 2/ba/input1

thor lnb 3/bb/input1

hispa lnb 4/ab/input2

bij allemaal diseq 1.1 kiezen en optie 7 en 8 aanvinken dan zou het moeten werken

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...