Ga naar inhoud


Aankoop Humax


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Voor het ogenblik ben ik in het bezit van een Nokia MM. 9200 ,daar ik ook graag in de toekomst seca wil gaan ontvangen ben ik aan het overwegen om mij een nieuwe decorder aan te schaffen, graag had ik van jullie vernomen waarom je de Humax IRCI-5400 als één van de beste ontvangers van het ogenblik noemt. Houd deze ook rekening met de landencode's, is het mogelijk met mijn irdetokaartje dezelfde zenders te blijven ontvangen als met mijn Nokia? Heb in Antwerpen naar de prijs gevraagt 17.000 Bfr voor de ontvanger en 6.000 Bfr voor de seca module. Is dit een correcte prijs ?? <P>Met dank,<BR>exDumber

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ok, <P>Stap ik één van de dagen even bij die dealer binnen en bekijk ik het wel verder. Twijfel nog even tussen een Micronik 1200 s en de Humax, maar dit hoort hier niet meer in dit topic thuis.<P>Bedankt voor de reply TB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet twijfelen want voor mij is de keus tussen deze twee wel heel makelijk gezien de problemen welke er zijn met het moederbord van de Micronek 1200...zo heb ik gehoord van een bezitter van deze laatste doos.<P>Satwatcher.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor een CAM zit er in de Humax die in Duitsland wordt verkocht?<BR>Ik neem aan dat daarop WEL een Duits kaartje werkt. (maar misschien geen Nederlandse...)<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus een duitser die zo'n kastje in zijn eigen land koopt, kan er geen premiere world mee kijken....<P>Lijkt me niet echt gunstig voor de verkoopcijfers :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Ben dan toch maar tot het besluit gekomen mij de Humax aan te schaffen,aan iedereen dank voor de reply's, morgen mag ik mijn humax gaan afhalen , HOERA!! smile.gif<P>Groetjes, <BR>exDumber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<BR>Als ik het goed begrepen heb is het vooralsnog niet mogelijk om pw te ontvangen, maar daar word aan gewerkt (ook niet met nederlands kaartje,zo heb ik verstaan uit de reply van TB). Zal het morgen even testen op mijn nieuwe ontvanger. smile.gif Ik hou u op de hoogte.<P>Groetjes,<BR>exDumber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt wat betreft prijs Humax 5400<BR>maar er is wel wat mee aan de hand<BR>met deze toestelen ze kune naamlijk<BR>geen Formule1 box late kijken of pitstop<BR>voor een formule fan een dumper en voor premiere ard extra ook al probleem.<BR>moet je eerst de nieuwe softw.In de<BR>5400 laden dan moet je de channels een<BR>per een verweidere en dan weer van de<BR>sat astra laten afhalen voor de rest<BR>is hij redelijk snel maar het menu<BR>moet je wel wat lang sape voor je het<BR>gewenste chanel gevonden krijgt ik hoop<BR>dat dit voor jou nieuwe aanwinst voldoende<BR>uitleg was jammer dat hier geen D.overflouw<BR>bestaat.Dan zou ik dadelijk mijn Nokia 9200<BR>aan de kant zeten.Groeten<p>[This message has been edited by sylvester (edited 19 April 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Originally posted by exDumber:<BR>Hallo exDumber,<P>Mail je me even het adres van die handelaar in Belgie. Ik zoek ook zo'n Humax. Lijkt me een goede prijs.<P>Groeten,<BR>Swiebo<BR>Swiebo@usa.net<BR>
Link naar reactie
Delen op andere sites

Adres in Antwerpen,<BR>FALCON PLEIN, enne...goed doorpraten, had de mijn reeds voor minder dan 16.000 Bfr.!!!<BR>Afbieden is de boodschap aldaar!!!!!

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar ik vernomen heb is deze winkel gesloten na een inval zondag jongstleden, ik weet niet of deze nog open gaat, maar ik ben er maandag, dinsdag en woensdag geweest en stond steeds voor gesloten deuren.<P>Groetjes,<BR>exDumber

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor de winkel <BR>is nog steeds open<BR>enkel kort verlof<BR>dus op naar Antwerpen<BR>laat je laagste prijs<BR>maar eens langs deze weg<BR>geworden .<BR>IK ben op zoek naar een softwaer<BR>voor de setings voor channels<BR>te laden voor Humax 5400 Voor de<BR>f1 models bestaat deze maar waar<BR>blijft die voor de 5400 van Humax<BR>Bedankt voor elke reactie ......<BR>....................................<p>[This message has been edited by sylvester (edited 18 April 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...