Ga naar inhoud


Sweex isdn modem probleem


Gast steven

Aanbevolen berichten

Volgende project kweetniet.gif

 

PCI isdn modem ingebouwd, versie 4.60.00, maar deze reageerd verder nergens op.

Volgens de hardware is alles goed aangesloten, dus geen driverprobleem.

Draaiend onder XP, met inbellen foutcode 651.

Loopbacktest doet hij ook niet, dan vermeld hij dat er iets met de isdnlijn zou zijn. Wat niet mogelijk is!!

Zijn er mensen met ervaring op dit gebied??

 

Grtz, Steven

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik voor zulke problemen zou staan, zou ik het volgende doen:

 

1-Zorgen dat ik de nieuwste driver heb voor deze kaart.

2-Alles eens deinstalleren en terug opnieuw monteren, en alle bedrading kontroleren.

3-Settings nagaan van mijn provider.

4-Eens een andere poort kiezen voor de modem.

5-Als je er niet uitkomt de FAQ van deze modemfabrikant napluizen

6-Misschien de helpdesk van je provider bellen, en vragen of er soortgeliijke problemen zich hebben voorgedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Steven.

 

Als de loopback niet werkt heb je zeer waarschijnlijk toch een probleem met de instellingen. Heb je de kaart rechtstreeks op de NT1 aangesloten, of zit er nog wat tussen?.

Let speciaal even op de 0 voor het kengetal. in de ene applicatie moet hij wel ingegeven worden, en in de andere soms niet. Ik heb hier in mijn pre ADSL tijd ook verschillende keren problemen mee gehad. Als het mogelijk is schakel dan de functie "kiesregels gebruiken" uit en geef zelf het volledige nummer in, probeer het eventueel met en zonder de voorgaande 0.

 

Succes Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Albert,