Ga naar inhoud


afwisselend beeld en blokjes om de 10 seconden


Gast

Aanbevolen berichten

Zou het kunnen dat sommige programmas TWEE service k&ys nodig hebben om de opeenvolgende session k&ys te d&crypten door alternerend met de ene en de andere te &ncrypten?

Op die manier wordt dan bij een vervallen kaart (sleutel) het beeld eerst half onbruikbaar alvorens volledig te verdwijnen.

Dit zou perfect verklaren waarom ik gisteren met een regelmaat van 10 seconden (wissel van het control word) alternerend beeld en blokjes had.

Of zit ik er compleet naast en is er een eenvoudigere verklaring voor dit fenomeen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat het met de schotel afstelling te maken zou hebben lijkt me heel onwaarschijnlijk, dan zou het ook bij andere programmas van dezelfde transponder optreden.

Dat de regelmaat van het fenomeen exact overeenkomt met het wisselen van het control word lijkt me ook niet echt toeval te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik scam omdat die bij mij duidelijker sneller zapt dan camx en newcamd.

Het probleem is ondertussen opgelost en het lag inderdaad aan een niet ge-update k&y

Toch wel vreemd dat de provider tijdens de overgangsfase het CW alternerend met de oude en de nieuwe s&rvice k&y &ncrypt. Zou dit zijn om de gebruiker wiens abo afloopt nog even "warm" te maken voor hun programmas door slechts de helft te tonen? Of eerder iets om h@ckers op een dwaalspoor te zetten (alhoewel ik mij niet kan inbeelden dat iemand met enige kennis van zaken hier enige hinder van ondervindt)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...