Ga naar inhoud


ook ik moest er aan .


Gast

Aanbevolen berichten

yep heb me er net ook een aangeschaft.ook gelijk maar de seca cam erbij. maar nu het volgende.hoe en wat moet ik nu nog doen om hem lekker aan de praat tekrijgen. alles op de goede plaats. ja eerst de settings lijst downloaden naar de receiver . Kabel?? ( dezelfde als ik voor mij grundig heb gebruikt (muis verleng). of iets specials.. oja en de soft in de humax. welke versie moet erin. zoals hij nu is is het dus puin.<BR>orginele kaart irdeto gaat zelfs de mist in . laat staan een wafer. (seca)<BR>yep nu ben ik zelf weer een echte beginner.<P>gr djazzie <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Djazzie,<BR>wat die kabel betreft, als je op de Humax een mannelijke 9 pins connector hebt, sluit je pin 2 met pin 3 aan en pin 3 met pin 2, dus kruisen en verbind je pin 5 gewoon recht op recht met de andere pin 5.<BR>Indien er op de Humax een vrouwelijke 9 pins connector zit alle 3 de draden recht op recht aansluiten.<BR>Groeten Johnny.<P>------------------<BR>

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de info kunnen we weer verder.<BR>kabeltje laat ik wel even maken. . maar het v3 gebeuren werkt het nou. of ?. lees wat vreemde berichten.. Oja de laatste soft = 0014?.. ga me nu eerst eens in de gebruiks aanwijzing verdiepen .... jaja ben een echte hollander . eerst doen en dan lezen :-)<P>gr djazzie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

klinkt mischien stom . maar hoeveel kanalen zou ik op de humax moeten hebben na het er instoppen van de settings lijst met v3.<P>zit nu op 770 is dit genoeg . of is er hier wat fout gegaan <P>(hotbird en astra)<P>gr djazzie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...