Ga naar inhoud


nieuwe soft beschikbaar humax irci-5400


pet123

Aanbevolen berichten

[New Software] Software update for IRCI-5400. - MAY 4, 2000. <P>The new version of the software for IRCI-5400 is available on ' Upgrades ' menu.<BR>It was fixed OTA problem and has more stability functions. By downloading this version of the software, you can upgrade the application software, also replace the loader with L1.33<BR>It was also released on HCSA.<P> <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


soft werk goed zo te zien. denk dat ze wat verbeteringen hebben aangebracht met betrekking op de v3 editor. hij vliegt erop hier. :-). ook het schakelen met de aston lijkt iets stabieler. nu nog even wachten op <BR>de update van hun... gaat hij helemaal als een speer..<P>gr djazzie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

men nemen een 0 modemkabel waar van pin 2&3 gekruist zijn ( standaard dus) niet een laplink kabel!!!!. dan even naar <A HREF="http://www.humax.co.kr/" TARGET=_blank>http://www.humax.co.kr/</A> en de update ophalen <BR>ook daar even kijken voor het proggie WDN4OAK op de sitte daar.installeren op de pc. hierna de kabel aansluiten op de humax en de pc. start dan wdn4oak op<BR>zet de hem op de juiste com poort<BR>zet hem op de juiste baudrate (19200)<BR>laad dan de *hdf file ( de update)<BR>en druk op go<BR>hierna direct de humax aanzetten<BR>even wachten en hij begint. hij zegt zelf wel waarneer hij klaar is.<BR>begint hij niet na 1 min of zo. stop drukken humax van stroom af en opnieuw..<P>gr djazzie<P>ps zal de humax wel gewoon naast de pc zetten .en alles wat er aanhangt eraf<BR>dus geen schotel er meer op.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ze daar maar snel een update<BR>voor heben want van verbetering<BR>geen sprake hij lijkt meer op<BR>een verslechte echostaar 3000<BR>want deze schakeld toch nog vlotter<BR>dan de Humax5400 voor mij was het nog geen<BR>verbettering voorniets gewacht<BR>verlore tijd voor deze softw te laden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylvester, doe ons een plezier en wees een beetje duidelijk en objectief met wat je schrijft.<P>Je wil ons toch niet gaan vertellen dat de humax slechter draait met de nieuwe software he?<P>En een echostar 3000 sneller???????<BR>Dat betwijfel ik.<BR>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 06 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

echostar sneller?????<BR>Ik heb ook een klein beetje met de echostar 3000 gewerkt, en die lijkt me echt niet sneller.<BR>Of bedoeld sylvester iets anders?<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by jepp66 (edited 07 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk heeft Sil aandelen Echostar die nu natuurlijk minder waard zijn sinds de Humax door ieder die maar een beetje verstand heeft van de sathobby als de beste en snelste ontvanger van dit moment wordt aangemerkt en dat predikaat had men in Almelo al op de 3000 geplakt....<P>Satwatcher<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap ook niet wat Sylvester brabbeld, mijn Humax loopt beter als voorheen. Eerst had ik met mijn orginele kaart nogal eens bij het schakelen dat hij zeker wel 10 sec. weergaf "programma gecodeerd" Dit is nu over, ik ben er blij mee.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf in het bezit van beide ontvangers en waar die sylvester over zit te lullen is een dikke onzin.<BR>Blijkbaar is hij een echostar3000 bezitter.<BR>Jongens, geloof mij nou, er is geen fijnere machine dan de Humax-5400.<BR>Sylvester, ga jij maar eens lekker zappen met jou echostar op de SCPC feed kanalen op 16 graden. Niet te snel zappen want de echostar heeft nog steeds 8 seconden werk er beeld van te maken en voor je het weet dus zap je over een interessante feed heen.<P>noot: Ga na het ene feedkanaal naar het andere maar effe lekker koffie zetten.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK GELOOF de mensen wat hier beweren<BR>dat ik aandelen zou heben bij echo,<BR>weten blijkbaar niet waarover ze het heben<BR>er staat toch wel degelijk dat ik deze heb<BR>geprobeert en dat ik dat toestel niet<BR>altijd aan en uit moet zeten vooralleer<BR>ik naar een andere zender wil gaan kijken.<BR>Daarvoor hoef ik niet ergens in in winkel<BR>te staan en hier onder dier verschillende<BR>naamen kome lule. Ik dacht nog dat deze<BR>Forum goed zou zijn voor mensen op de<BR>hoogte te brengen maar schijnbaar schijnt<BR>het niet zo te zijn. En wat betreft<BR>feet dan mag je me het hier eens voor<BR>koome doen op 16grE voor de feet te krijgen<BR>die ik enkel nog kan ontvangen met mijn<BR>Nokia. Ik geloof niet dat 4 seconden<BR>super snel zijn laat de mensen dan maar<BR>wat langer wachten voor dat de post op het<BR>beeltscherm verschijnt maar dat zal allesins<BR>nog beeter zijn dan steeds het toestel<BR>aan en uit te zetten ,Want dat schijnt mij <BR>voor geen enkel toestel goed te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

schijnbaar zijn hier toch nog genoeg<BR>mensen die daaglijks mensen proberen<BR>wijs te maken in hun winkel of waar ze<BR>werken de Humax als top 1 toestel te blijven<BR>promote,Dat ider toestel wel zijn voor en<BR>nadeel heeft weet wel ider mens en vooral<BR>als het toestel nog niet zo lang op de markt<BR>is maar ik blijf er bij het overschakelen<BR>naar ander prov, blijft nog altijd een probleem voor de Humax 5400 en dat was het<BR>dan. En Kwa Feed zenders blijft voor mij<BR>de nr1 nog altijd de Nokia en ik Denk wel<BR>voor de meeste Radio-Amateurs.<BR>Nog maar eens de Groeten aan de persoon<BR>die op deze forum onder verschillende<BR>namen blijft reageren.<P>[This message has been edited by sylvester (edited 09 May 2000).]<p>[This message has been edited by sylvester (edited 09 May 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...