Ga naar inhoud


nieuwe soft beschikbaar humax irci-5400


pet123

Aanbevolen berichten

Nou Sylvester ik weet niet wat je nu allemaal alweer aan het raaskalken bent maar na een ernstige familaire bestudering van jouw schrift, was bijna net zo leuk als ganzeborden, komt het er dus op neer dat jij beweert dat ik als bezitter van een Humax 5400 bij bijna iedere omschakeling van kanaal naar kanaal mijn Humaxje dient aan en uit te zetten. Nou ik kan je vertellen dat dit niet zo is. In mijn kenniskring hebben meerdere mensen een Humax en bij deze hoeft het ook niet dus lijkt me het geschrevene van je pure onzin. Mocht dat niet zo zijn dat kan ik je alleen aanraden met je Humax onder je hand naar je dealer te lopen en een andere Humax te eisen. De reden waarom een Humax af en toe eens reset moet worden, en dat is alleen het geval als men het signaal decodeert met een Aston CI, ligt gewoon in het feit dat in de eerste versies van de Seca Aston CI, de versie 1.0, er diverse software bugjes zitten waarop de ontvanger vastloopt. Dat is bij de ene ontvanger meer als bij de andere maar dat ligt dus niet aan de ontvanger maar aan de CI.<P>Over het feit dat jij over prive werksferen van leden van dit board loopt te schrijven kan ik heel kort zijn....doet absoluut niet ter zake volgens mij. Mij intereseert het geen fluit waar of hoe welk member van dit board zijn eten verdiend maar klaarblijkelijk heb jij, in je misschien overvloedige vrij tijd ( en als je die heb raad ik je aan die eens aan nuttige dingen te besteden behalve aan om onzin uit te kramen op dit board ), hele studies er op losgelaten. Over het aanprijzen van een ontvanger gesproken.... Je kan als persoon, verkoper, dealer, importeur en ga zo nog maar even door ook zo je best doen om een bepaalde ontvanger aan de man te brengen het lukt je echt niet als blijkt uit de praktijk dat deze ontvanger helemaal pet is. Nou bij de Humax lijkt me dat helemaal niet het geval. Niet alleen op dit board wordt hij door de MEMBERS welke hem hebben als ontvanger van het jaar 2000 gezien en raden wij hem ook als board aan als solide ontvanger voor de toekomst, ook op andere sites en boarden komt heel erg naar voren dat als je vandaag de dag een ontvanger moet kopen welke goed is voorbereid op eventuele dingen welke er in de toekomst zou kunnen gaan gebeuren de Humax de beste uitkomst is. Dus dat wie dan ook de Humax ook maar op welke manier naar voren probeert te schuiven komt dat alleen maar door de fantastische prestaties van het apparaat, welke jij klaarblijkelijk alleen maar op papier of even op een stelling bij een dealer gezien heb anders zou je het niet voor elkaar krijgen deze onzin op je computerscherm te toveren. En als laatste dan nog het genruik van verschillende namen door een persoon. Ik neem aan dat deze persoon zelf ook nog wel iets van zich laat horen maar in het kort leg ik het alvast even uit voor je. Sat4All is een naam van een groep mensen en als dit persoon de naam Sat4All gebruikt praat hij namens de mensen welke meewerken aan Sat4All gebruikt deze de naam TeeBee dan spreekt hij als eenling en zelfstandig persoon....en over een derde naam....dat zou waarschijnlijk dan maar weer net zoveel onzin zijn als wat je over de Humax al weken lang loopt op te kalken.<P>Oh ja Sylvester....wat is nou eigenlijk jou favoriete ontvanger???? Eerst de Echostar dan weer de Nokia..... Mij maakt het niet uit joh maar wees zelf consequent in je keuze.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja in een ding is hij tenminste wel erg consequent...namelijk zijn taal gebruik.<P><BR>Ik persoonlijk vind het nog steeds een plezierige ontvanger ondanks dat Martin zijn files hier niet op werken.<P>En ook ik heb met meerdere ontvangers gewerkt(ook die uit Almelo)<P>Groeten,<P><BR>Erik.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu Satwatcher<P>Eerst wat betreft Nokia of echo<BR>als je wat meer had opgelet dan had je al eerder vernomen dat ik de Nokia<BR>en de Humax in mijn bezit heb,En de echo heb<BR>ik enkele dagen kune uit proberen.<BR>Maar dat doet er niet toe.<P>Wat betreft het overschakelen met de Humax 5400 naar andere zenders en dat deze<BR>dan wel blijft hangen en dat het <BR>enkel de fout is van de cam (Aston ci versie 1.0) goed.<BR> <BR>Dan stel ik me tog maar de vraag hoe het mogelijk is dat bij andere toestelen ook van zulke cam`s gebreuik word gemaakt en deze geen probleem heben met deze cam`s .En jij hebt dus geen hinder van omschakel naar andere zenders maar het zou toch aan de cam te wijten kune zijn schrijf je dan weer. <BR>maar dat je dan wel beweerd<BR>dat ik deze eens zou moeten laten na<BR>kijken omdat hij bij mij, en enkele andere<BR>colegas blijft hangen.Dat noem ik onzin.<P>En van de rest onzin wat daar boven staat<BR>zullen we het daar maar bij laten.<P>Van overgevoellig gesproke !!!KIJK Boven eens<BR>op hoop dat er snel een Goede softw,<BR>mag volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylvester beste vriend,<P>Ik neem de tijd nog moeite om een welles nietes spelletje hier met je op te gaan ziiten voeren. Alleen over de CI wil ik hier nog wel duidelijkheid geven. Die loopt bij de Humax inderdaad weleens, en zeker niet altijd, wel eens vast en dan dient de CI gereset te worden wat vele mensen dan doen door de ontvanger aan en uit te zetten maar er zijn ook andere uitgebreidere methode's voor omdat te doen. Dat de Humax dan niet vast slaat blijkt wel uit het feit dat je op het moment van een vastgeslagen CI je overschakelt naar een FTA zender deze wel goed te ontvangen is en dat geldt bijv ook als je overschakelt naar een station dat alleen in Irdeto uitzendt en niet Simulcript en je hebt voor dat station een geldende smartcard. Dat geldt overigens niet alleen voor de Humax maar ook voor andere CI ontvangers waaronder de Echostar 3000 die zo nu en dan ook vastloopt op het CI gedeelte.<P>Voor de rest geloof wat je denkt te moeten geloven, verkondig wat je denkt te moeten verkondigen maar wees er wel van bewust dat als je op deze manier doorga je van je zelf wel een lachertje maakt.....geeft niet hoor want zo is Andre van Duin ook groot geworden.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

TJA DIE FILES BLIJVEN EEN PROBLEEM MET ZOWE; GOLDCARD ALS PICCCARD.<P>Zoals in een andere posting staat al can alles geprobeerd echter geen resultaat!!<P>Kun je trouwens geen Pw mee krijgen toch??<P>Tja maar met de CI lukt tot nu toe alles wel dus.....geen probleem...<P>En voor Sylvester mischien is een cursus Nederlands een goed begin.......<P>De groeten,<P><BR>Erik.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Active,<P>Bij mij werken de files wel op de embedded irdeto. Alleen wil Hellas niet draaien, maar verders geen klachten.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap het niet hoor . had de humax files al aan het draaien op een grundig 1200<BR>heb ze nu weer eens op een ander kaart gezet.<BR>en ze geprobeert in de humax die ik sinds kort in het bezit heb . niks mis mee alles gaat als een trein. <BR>heb ze op een goldwafer . een piccard van willem en een mm2 kaart van geronimo`s geprobeerd. en alles werkt zoals het zou horen. alleen bij die mm2 kaart van ger..<BR>moet even de pic van de socket. die wil dus niet via de cardreader geprogt worden.<P>gr djazzie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

PTJE,<P>Gewoon de ontvanger een tijdje op HELLAS laten staan. Met de files zoals besproken doet ie 't echt wel met autoupdate.<BR>Dit kan in sommige gevallen wel een tijdje duren.<BR>Bij mij duurde het wel een half uur voor ik fi###et kon bekijken terwijl mijn buurman binnen 5 minuten kon kijken.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...