Ga naar inhoud


USB poorten werken niet op mijn Medion PC


the_doctor

Aanbevolen berichten

Hoi ik kep hier een medion 2800+ amd64 staan met 2 usb (2.0) voor en 4 (2.0) usb achter.

En cardreader`s voor kaartjes digitale camera, maar niks van dit alles werkt besturingsysteem is xp met servicepack 2.

Weet iemand welke drivers ik het beste hier voor kan of moet gebruiken, heb al van alles gebrobeerd. Van de Cardreaders kan ik helemaal niks vinden usb is volgens mij van (via) heb al verschillende drivers gebrobeerd maar werken wil het niet.

 

GRZ The_doctor

"FREE WILL IS AN ILLUSION"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik blijf er bij dat het niet werkt, als je dan wat aansluit op de usb poort, moet ie em gelijk erkennen.En dat gebeurd dus niet kan onder hardware ook niks vinden dat hij wat geinstalleerd heeft (usb) dus.

 

Maar bedankt voor de reply`s kijk nog wel ff verder.

 

GRZ The_doctor

"FREE WILL IS AN ILLUSION"

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Allereerst : Je onderwerp is nou niet echt conform de eisen. "Medion" is wel erg kort door de bocht ! Ik zal het onderwerp voor deze keer voor je aanpassen maar volgende keer kan een ander besluiten om zonder meer te wissen.

 

Over je probleem ; kijk even in de BIOS of bij 'Onboard pheriperals" je USB poorten wel aan staan. Verder ; gebruik de recovery CD voor de drivers.

Ook wil USB 2.0 soms pas werken als je bij een verse installatie even in configuratie > systeem > hardware > USB even de controller bij laat werken zua drivers. dus gewoon bijwerken > dan komt ie vanzelf met een enhanced USB controller op de proppen.

 

Maar worden die PC's niet gecontroleerd voordat ze afgeleverd worden ?

Het lijkt er in ieder geval op dat je een PC gekocht hebt bij de groenteman ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...