Ga naar inhoud


Teebee en Exdumber, lees even


Gast

Aanbevolen berichten

Na bijna 2 maanden meldingen te hebben gemaakt over het niet synchrone ofwel het niet lipsync zijn van de Humax eindelijk iemand die dit ook heeft gemeten (zie posting hieronder).<BR>Teebee, kun je met jou invloed mischien Humax ervan overtuigen dat de Humax met al zijn goede capaciteiten dit ene minpuntje verbetert ???<BR>Kan ook jullie team met het Humax2000 project dit puntje onder de speciale loep nemen ??? Uli, heeft dit probleem destijds ook onder de knie gekregen.<BR>Aviddv<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Teebee, ik begrijp je antwoord exact maar ik kan hierbij nog toevoegen dat ik bij de nu inmiddels drietal sessies met proeven c.q. vergelijking met een andere ofwel Nokia tuner steeds het video op twee naast elkaar staande monitoren heb laten draaien en waarbij altijd gelijkheid/synchroniteit bestond.(Humax in relatie met Nokia)<BR>Het audio loopt van de Humax zeker 60 ms voor op het video.<BR>Wanneer ik het audio van een Nokia "onder" het beeld van de Humax laat horen is de lipsynchroniteit prima.<BR>Ik weet dan ook zeker dat alle Humaxen dus ook die van jouw Tebee dit probleem heeft.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi gasten,<BR>ben er zelf ook eens even op gaan letten en tot mijn verbazing heb ik moeten vaststellen dat mijn Humax IRCI-5400 ook met dit probleem te kampen heeft.<BR>Groetjes Johnny.<P>------------------<BR>

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...