Ga naar inhoud


dig-in op een DVD-recorder?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik sta op het punt om een stand-alone DVD recorder aan te schaffen, wel met een HD, die van Sony (de 900, met een 160 Gb HD)

Weten jullie of deze ook een digitale input hebben, zodat ik rechtstreeks van een sat-tuner (dig-output) op kan nemen? Of moet dat via die SCART plug, met de benodigde 2 D-A en A-D converters - is kwaliteitsverlies?

Op de sony-site word ik niet veel wijzer hierover.

 

Weet een van jullie ook toevallig het opslag-formaat van die HD, maw, is het mogelijk om die HD in je PC te zetten, en dan opnames erop te zetten, om dan mooi op een DVD te branden?? Bijv via een Topfield HD?

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee, dat niet, wel op mijn video-camera.

Ik drukte mij idd verkeerd uit in mijn originele bericht.

 

Maar het lijkt mij erg interressant als er ook stand-alone DVD recorders zijn met een aparte DIG-IN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Weet een van jullie ook toevallig het opslag-formaat van die HD, maw, is het mogelijk om die HD in je PC te zetten, en dan opnames erop te zetten, om dan mooi op een DVD te branden?? Bijv via een Topfield HD?


Waarom dan op je PC?
Je hebt straks toch een DVD brander aan je HD hangen in een apparaat. Als je wil bewerken knal je een gedeelte van je HD eerst op DVD en gaat dan op de PC verder met bewerken. Het zal MPEG2 worden qua formaat?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...