Ga naar inhoud


pinnacle studio geeft hangslot op opname


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Vandaag ben ik met mijn peetkind naar Het Feest Van Sinterklaas geweest.

Heb daar wat lopen filmen. Vanmiddag heb ik de tv-uitzending van dat feest opgenomen met mijn dreambox en met project-X, demux en mpeg-encoder naar mpeg overgegooid op mijn pc. Ik wil nu met pinnacle studio 9.3 een dvd maken met de tv-beelden en met mijn eigen opgenomen beelden. Echter als ik de mpeg in pinnacle laad dan geeft hij op alle scenes een hangslotje. met mediaplayer heb ik normaal beeld. Er moet dus iets geactiveerd worden in pinnacle studio blijkbaar. Maar nergens staat duidelijk wat ik moet aanschaffen om dat hangslot weg te krijgen. Het vreemde is dat het hangslotje er niet is op mijn eigen opnames. Zit er een verborgen beveiliging op de tv-uitzending. Wie kan me helpen hiermee???

Voor de duidelijkheid het is een originele pinnacle studio geen crack of iets dergelijks.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je moet het eerst exporteren naar avi format en renderen.

Er zijn maar heel weinig programma's die in realtime MPEG aan kunnen. Ik gebruik Edius om direct MPEG video bestanden in te laden.

Als je wilt (PM) stuur ik je de pro decoder wel die zet alle bestanden in bijna realtime om.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...