Gast Geplaatst: 3 december 2004 Geplaatst: 3 december 2004 Ik heb in mijn dreambox de laatste PLI gezet en het formateren van de HD een 80 Gb volgens spec's dreammultimedia 5400rpm maxtor lukt nu op eens niet meer. Schijf in PC gecontroleerd is wel degelijk goed is ook in pc te formateren. Iemand een oplossing??
John van Dreumel Geplaatst: 3 december 2004 Geplaatst: 3 december 2004 Hi, Bij dit soort vreemde problemen zou IK de image er opnieuw in zetten nadat ik eerst seriëel de erase image erin had geplaatst. Dit lost vaak de vreemdste problemen op. Als jij zeker weet dat de HD goed is, kan je dat dus uitsluiten. Verder zou de IDE controller defect kunnen zijn maar dat lijkt mij ook sterk. Suc6 met je probleem. John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Crest Geplaatst: 3 december 2004 Geplaatst: 3 december 2004 Citaat: Ik heb in mijn dreambox de laatste PLI gezet en het formateren van de HD een 80 Gb volgens spec's dreammultimedia 5400rpm maxtor lukt nu op eens niet meer. Schijf in PC gecontroleerd is wel degelijk goed is ook in pc te formateren. Iemand een oplossing?? Heeft ie wel goed gewerkt? Je zou de HDD cable select kunnen aansluiten i.p.v. als master. Dat wil ook wel eens helpen.
Gast Geplaatst: 6 december 2004 Geplaatst: 6 december 2004 Hij heeft wel gewerkt maar na diverse testen moet ik er toch aan geloven om een nieuwe Harddisk te kopen. Krijg hem n.l bij de diverse image's niet geformateerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen