Ga naar inhoud


Hoe "onzin"-sp2-mappen te verwijderen?


Heyes

Aanbevolen berichten

Win Xp- Home, SP2, NTFS. 2 partities. 20/90GB

Dell Dimension 8300 PIV-2,8GHz

 

Van mei tot juli zijn er op mn PC 35 mappen geinstalleerd met een ogenschijnlijk random naam, bv. e8c0c95246670be135 of d72. In elk van die mappen bevind zich 1 map met de naam SP2. Hoewel de melding is "lege map, 0 bytes", heb ik de indruk dat het geheel 30GB inneemt van deze partitie van totaal 90GB. Overige mappen zijn nl. totaal 60GB, en de melding "te weinig schijfruimte" popt-up herhaaldelijk. Verwijderen van deze "lege?" mappen lukt niet: "kan sp2 niet verwijderen, de toegang is geweigerd" Hoe kom ik er wel van af?

 

SP2 is pas onlangs geinstalleerd, zijn het restanten van die achterbleven, na dat ik de vraag "wilt u de updates nu installeren?" steeds met nee beantwoordde?

 

Met vriendelijke groet,

Heyes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank, maar helaas, dat bracht niet het gewenste resultaat. Ik had al met MS-DOS geprobeert om de mappen te verwijderen, maar dat gaat niet omdat het NTFS is. Verder heb ik het proggie Fileshredder gebruikt, maar ondanks dat het meldt succesvol te zijn, blijven die mappen bestaan. Is er een andere manier om dit te verwijderen? Ik vrees dat het op formateren uitdraait.

Met vriendelijke groet,

Heyes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ook niet, en met Bureau accessoires>systeemwerkset de oudere al opgeruimt.

In elk van deze "e34y9875usj3528"-mappen zit een andere map "SP2". Met DOS DEL en Erase en Attrib diverse opties geprobeerd, maar ze blijven bestaan. Ook met Move on Boot van alles gedaan, maar ze zijn niet weg te krijgen. Zijn ze ook in het register vlot te krijgen? Op diverse Help-sites lees ik over het verwijderen van verborgen en beschermde folders/files, maar geen enkel advies daarvan is voor mij de oplossing. Ik kijk het nog even aan en dan Format D: Bedankt zover!

Met vriendelijke groet,

Heyes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...