Ga naar inhoud


Is het verstandig om een Nokia 9500 te verkopen voor een andere ontvanger


xinetic

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb op dit moment een nokia 9500, ik wil deze verkopen. ik wil een ontvanger kopen met 2*CI (irdeto en seca), welke ontvanger moet ik kopen en welke CI modules moet ik kopen, ik moet op deze ontvanger dezelfde irdeto zenders kunnen ontvangen als die op de nokia. is een humax een goede optie of zijn er nog meer van die speel apparaatjes, of is het verstandig om de nokia ontvanger te houden en een losse secadoos of een ontvanger met 1 CI interface erbij te kopen, ik wil niet meer vastgenageld zijn aan 1 decoderingssysteem.<BR>Hoeveel is nu nog een Nokia 9500 waard?

Link naar reactie
Delen op andere sites


omdat je waarschijnlijk een Humax IR 5400ci<BR>gaat kopen toch even antwoord in dit forum;<P>Humax IR 5400 ci heeft embedded irdeto, is dat probleem dus meteen opgelost, vervolgens nog 2 ci sloten vrij, logischerwijs 1x vullen met Aston 1.05 ci. <P>Je Nokia (was) populair door Ulli's software, is inmiddels achterhaald door de enorme aandacht en patches die voor Humax gemaakt worden. Genoemde Humax config vervangt je Nokia en je kunt alle kanalen blijven kijken (zoals je vroeg). <P>Humax mist betacrypt decoding (Premiere Wrld) <BR>en kun je de patch voor gebruiken.<P>Humax heeft geen SCSI aansluiting, als je deze toch niet gebruikte ....<P>Je Nokia zal tenminste fl. 1.000,= opleveren, ik kom ze ook tegen voor 1,300 en 1,400 (incl. originele smartcard wel te verstaan), en wacht daar niet te lang mee !<P>succes met de aankoop van je Hummie !<BR>prijs Humax IR 5400 ci maximaal 1.000,=<BR>prijs Aston 1.05 ci maximaal 400,=

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...