Ga naar inhoud


Is mijn Hummie nu dood?


Bocky Wocky

Aanbevolen berichten

Sinds vanavond blijft mijn Humax 5400 op zwart (no or bad signal). Heeft de hele dag staan loggen zonder problemen. Wil hem om later weer aanzetten, einde oefening! Aston wordt niet meer herkent. Ook op Irdeto geen beeld meer. <BR>Signal level 43% , signal quality 0%<BR>Moet ik nu concluderen dat hij is overleden?<BR>Nieuwe HIC file misschien? <BR>Wie heeft er ervaring mee?<BR>Alvast bedankt.<BR>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er komt weer wat leven in. Aston wordt weer gezien. Signal loopt weer een beetje op.<BR>Reageert nog super traag op de afstand bediening.<BR>Zonder antenne of weinig signal zou die m'n Aston toch moeten zien? Hm, blijft vreemd.<BR>Zal zo toch eerst maar ff m'n schotel schoon poetsen. Je weet maar nooit.<BR>Groet en bedankt.<BR>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

trek je lnb er eens uit, en kijk eens of je hummie nu reageert. is 'tie weer traag, je ci modules eruit, en nog eens proberen. het kan zijn dat je lnb kortsluiting maakt, of de coax. meestal water in de coax doordat de F connector niet (goed) is afgedicht. Of wat waarschijnlijker is, sneeuw op de voorkant van de feedhorn van je lnb.<BR>het lijkt me sterk dat je hummie dood is als 'tie gewoon opstart.<BR>peter

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor jullie reacties.<BR>Wist niet dat bij geen signal ook mijn Aston niet meer werd herkent. Schotel is weer schoon en inmiddels weer normaal beeld.<BR>Toch raar... maar gelukkig is hij niet dood!<BR>Kreeg het al benauwd. puff..<BR>Groet,<BR>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...