realist Geplaatst: 13 december 2004 Geplaatst: 13 december 2004 Ik heb te maken met het volgende probleem bij mijn d-Box met NoOneManIt software. Als ik een PMT ECM Pid scan doe door achtereenvolgens Guide-> C->0 , dan verschijnt een tabel met : CA ID PID en ID/Prov. Hieronder verschijnen dan de resp. bijelkaar behorende waarden. Mijn probleem is nu dat ik bijv. bij Polsat op de Hotbird (en dat was al voor dat Polsat weg was) wel waarden krijg onder de CA ID en PID, maar daarbij krijg ik geen Prov. ID's. Deze toestand verandert ook niet wanneer ik bijv. via een Search "Polsat" opnieuw in laat lezen. Ik zou zeggen zonder prov. ID kan je ook geen beeld krijgen. Maar hoe krijg ik dan die Prov. ID in de lijst? Ik zal toch niet de enige zijn, die dit meemaakt? Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
trust Geplaatst: 13 december 2004 Geplaatst: 13 december 2004 Die heb ik bij o.a. KIOSK (Thor) en Sexy Hot (Hispasat) ook niet , maar toch beeld . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen