droopy Geplaatst: 18 december 2004 Geplaatst: 18 december 2004 Hallo Over de usb stick is al ontzettend veel geschreven. Ik bezit een Acer 256mb die vroeger onder Ronald image gewoon werkte. Lang gebruik ik al de images van Hydra en nu de versie Hydra. De usb stick wilde ik na lange tijd weer eens gaan gebruiken en ik krijg hem niet werkend onder Hydra. Ik heb flahswizzard gebruikt (4.50). Het menu van Hydra zelf en lukt ook niet Wie weet wat er aan de hand is of dat de stick gewoon kapot is? Alvast bedankt
michel130 Geplaatst: 18 december 2004 Geplaatst: 18 december 2004 heb je wel de adons erop draaien enz , en krijg je hem wel gemount , ik had namelijk ook flaswizzard maar dan via usb , maar ik kreeg een keuze menu. maar ja ik vind het zo ook goed gaan. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
droopy Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Geplaatst: 18 december 2004 Bedankt voor je snelle reactie. Het probleem is als ik probeer de addons via usb te laten lopen krijg ik een foutmelding dat de usb stick of niet geformatteerd is of niet "gemount" is. Dat lukt me alletwee dus ook niet
Goldlabel Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 hallo ik weet niet of je er wat aan heb maar ik doe het volgende ik heb op de db gewoon een orginele image van de db en op de stick de hydra zeus en zo gaan de adons wel op de stick en de db is gelijk een stuk stabieler hopelijk heb je er iets aan grtz Goldlabel Clarke-Tech ET9000 Xtrent ET 10000
Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 Probeer de stick eens te formatteren in je pc, dan weet je in ieder geval of de stick nog heel is. Rik
xeno01 Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 [color:"red"]5. Vragen stellen? Kies de juiste methode! [/color] Wij houden dit board graag netjes. D.w.z. dat wij niet gediend zijn met mensen die hun vragen of opmerkingen duidelijk in een verkeerd forum plaatsen of dezelfde vraag meerdere keren in verschillende forums stellen. Neem daarnaast ook niet de thread van een ander over door een vraag te stellen die niets met het onderwerp van de thread te maken heeft. Heb je een vraag, open dan zelf een nieuwe thread met een duidelijk onderwerp. Verder kan je via dit board privé met anderen communiceren (PM = Private Message ). Het is echter niet wenselijk om openlijk en via een posting: - te vragen om "iets" per PM te ontvangen - te melden dat je een PM stuurt of verstuurd hebt Een privé vraag of aanbod aan een lid hoort dus privé te blijven. Dan is het dus verstandig om dergelijke vragen of opmerkingen gewoon via PM te plaatsen. De persoon die een PM ontvangt wordt daarvan automatisch uitgebreid op de hoogte gebracht. Daar hoef je die persoon dus niet via het forum op te wijzen. MAXPLUS 2100-Maxdigital 225Combo-WavefrontierT90-digipowersg2100a
droopy Geplaatst: 20 december 2004 Auteur Geplaatst: 20 december 2004 Bedankt voor jullie reacties. Hij werkt (weer)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen