egidius Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 Met de kerstdagen was ik van plan een nieuwe image te laden. Tot nog toe heb ik steeds problemen met het opslaan van de diverse satellietposities. Ik moet dat steeds manueel doen ook al ondersteund mijn SM3D12 USALS. Blijkbaar staat de rotor niet loodrecht. Heb ik met de volgende werkwijze meer kans op slagen? Eerst Sirius vastleggen. Dan Go To X functie aankruisen. Dan recalculate. Volgens wat ik gelezen heb op dit board zou mijn dreambox dan de andere posities herberekenen. Is dat zo? Of zie ik hier nog iets over het hoofd?
Tonskidutch Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 kun je niet de config file overhevelen op pc en naderhand na flash en flash erase er weer in zetten? voor dat relevante deel van de file, bedoel ik dan mbt tot motorsettings... cheers Dancing Foreigner
egidius Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Geplaatst: 24 december 2004 Dat systeem heb ik geprobeerd bij een vorige imagewissel, maar noppes. Daarom wilde ik nu eens een andere manier uitproberen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen