Ga naar inhoud


Humax 5400 TOH3.3 HOT5.3 + key.bin + HOEHETMOET


bob0r

Aanbevolen berichten


  • Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: magnifor
Kan iemand mij vertellen waarom je een funcard nodig hebt als je een emu gaat gebruiken? Ik ben nog een beginner, dus sorry als dit een noob vraag is. smile



Hallo omdat de keys op je fun worden geschreven dus je heb altijd een fun of dergelijke nodig zoveer ik weet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DINGES
Origineel bericht van: magnifor
Kan iemand mij vertellen waarom je een funcard nodig hebt als je een emu gaat gebruiken? Ik ben nog een beginner, dus sorry als dit een noob vraag is. smile



Hallo omdat de keys op je fun worden geschreven dus je heb altijd een fun of dergelijke nodig zoveer ik weet


Maak er maar van: dat de ATR, die op een irdeto kaart zit nodig is

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Mij hoeven jullie niets meer te vragen, krijg nog af en toe wel eens een prive bericht, maar iets langer dan 2 jaar geleden heeft de bliksem hier alles meegenomen.

 

Dit heeft mij zeer znel naar het HDTV-only tijdperk gebracht.

Ik kan je alles vertellen over HDTV, encoders die ze gebruiken en technische details. Maar hoe het nu zit met de Humax 5400.... geeeeen ideeeee! smile

 

ik heb nog wel dezelfde schotel en motor, die heb ik laatst met een mooie aandraaibare staalkabel weer superstrak afgericht!

Zal binnenkort weer eens wat fotos maken, hehe, de laatste zijn van 2004.

 

Ik gebruik alleen nog een PC kaartje: Technotrend S3200 DVB-S2

Nog steeds 45 west tot 45 oost.

Ik heb wel een Marned ontvanger, die ook wel eens geupdate, maar die gebruik ik eigenlijk alleen om de motor te draaien laugh

 

Piece out!

Jarod Middelman (bob0r) x264.nl webmaster

!!geen URL in je handtekening!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Hoi Allen,

 

Is er eigenlijk nog iets te ontvangen met de humax? T is al vrij lang geleden dat Ik hem nog heb geupdated en vraag me af of het nog de moeite is. K heb nl al een paar jaar een dreambox 500 maar wilde de dreambox boven neerzetten.

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

natuurlijk kan jij je humax 5400 nog gebruiken in samenwerking met een linkey dan doet hij het net zo goed als je dream 500

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...