Jan Ambers Geplaatst: 30 december 2004 Geplaatst: 30 december 2004 Is er al iemand die een digitale video output ( voor DVDrec) gemaakt heeft op Nokia-9200? Bevat die bitstream ook stereo audio?
Gast Geplaatst: 31 december 2004 Geplaatst: 31 december 2004 bij dvbrecorder gebruik je de SCSI aansluiting zover ik weet jij bedoelt waarschijnlijk met extra aansluiting :die voor digitaal dolby geluid als ik mij niet vergis , zodat je dit op je stereo aan kunt sluiten als daar zo'n mogelijkheid op zit krijn
Jan Ambers Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Geplaatst: 31 december 2004 Wat doe je als je een stand-alone dvdrecorder wil aansluiten, en digitaal wilt opnemen? Via een DV toch? Vandaar mijn vraag, want een vb HDRW-720 heeft geen scsi!
Gast Geplaatst: 31 december 2004 Geplaatst: 31 december 2004 sorry ik dacht dat je het over het computerprogramma dvbrecorder had ik heb die aan sluiting er niet ingemaakt maar kosten zijn laag als je het zelf doet wat voor signaal er uit komt weet ik zo niet meer ff opgezocht s/pdiff voor externe AC3 decoder/amplifier voor dolby digital alleen link werkt niet meer misschien weet iemand anders er nog een krijn
yvessr Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 kijk maar eens op http://www.boehmel.de/dbox2.htm SUK6 ! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Ome Merde Geplaatst: 1 januari 2005 Geplaatst: 1 januari 2005 da's een SPDIF uitgang voor op je Nokia (audio). Er werd gevraagd naar een DV-uitgang (video) voor op de MM9200. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen