Ga naar inhoud

canal update, welke datum en instellingen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hai satters,

als eerste de beste wensen voor 2005.

Heb alle aanpassingen gedaan betreffende emm instellingen enzo.

De update van canal staat nu nog op 10-1-2005.

Is er al een nieuwe update? Heb pas sinds vorige week zo'n card dus ben nog nieuw.

En als je opnieuw je de update wilt laten versturen is het nummer dan 0900-9323 of is het een ander nummer.

Alvast bedankt voor jullie reactie

Drumsix.

Geplaatst:

Hi Drumsix,

Ik vermoed dat jouw nieuwe kaart pas begin februari zijn eerste update krijgt. Dat zal gecombineerd worden met de samenstelling van het gewenste abonnement. Je mag iets van een week of zes kijken naar het gehele pakket voordat C+ je gaat beperken tot het aangeschafte abbo. Zoiets duurde het bij mijn schoonvader ook. Daarna volgde pas de update. Raar maar waar.

Het telefoonnummer voor heractivatie is het juiste nummer.

Greetz

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Geplaatst:

Citaat:
De update van canal staat nu nog op 10-1-2005.

Rond deze datum krijg je een update, en is het gedaan met het hele pakket en krijg je voortaan het pakket waar je een abboo op genomen hebt.

Zolang je beeld hebt hoef je niet te bellen, gewoon ff afwachten dus en idd het tel.nummer is goed.

Geplaatst:

Mijn kaart is op 4-12 geactiveerd, de datum stond daarna op 18-12. Op de 19de kreeg ik mijn eerste update naar 31-1, vandaag de update naar 28-2, maar ik kijk nog steeds naar het volledige pakket (heb alleen het standaardpakket)....

- Ruud

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen