Gast Geplaatst: 3 januari 2005 Geplaatst: 3 januari 2005 wie kan mij helpen met ondertiteling krijg het allemaal wel in dreambox 7000maar heb moeilijkheden om hem gelijk te laten lopen met de film is hier een truc voor dit zal wel eens behandeld zijn maar kan het niet terugvinden b.v.d edemon *** onderwerp aangepast. kies aub in het vervolg zelf een duidelijk onderwerp
John van Dreumel Geplaatst: 3 januari 2005 Geplaatst: 3 januari 2005 Hi, Als je Drtic 2.0 gebruikt loopt het al veel beter dan voorheen. Meestal zijn de films in 25 fps. Dat kan je ook aan de ondertitels zien. Zonodig kan je dit met dreamsub aanpassen. Als je de film afspeelt kan je met de cursor control toetsen snel naar de volgende passage gaan. Met de bouquet toetsen kan je een paar (mili)seconden vertragen of versnellen. Er is ook een helpfile hiervan meen ik. Ik hoop dat ik je iets op weg heb geholpen. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen