Ga naar inhoud

[DBOX-II] Nokia D-box II-Cable en Dreambox sharing

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet niet precies of dit topic hier thuis hoort anders moeten de moderators hem maar verplaatsen naar DVB-C forum, het gaat tenslotte om een Nokia D-Box-II.

Zit hier te brainstormen over een D-boxII cable met Neutrino image.

Geval is dat we op 2 plaatsen willen kijken naar DVB-C uitzendingen dmv. cardsharing/netwerk via internet.

Op locatie 2 is geen digitaal kabel signaal aanwezig maar willen wel graag kijken naar onze favoriete zenders via de kabelbox in de andere regio (via internet).

Ik heb nu een Nokia D-BoxII en een dreambox indien nodig kan de dreambox ook vervangen worden door een 2e Nokia.

Wie kan of wil mij verder op weg helpen?? alle raad is welkom.

Geplaatst:

"cardsharing" "Kaart delen" in het Nederlands ,dus niet de hele Mpeg stream. Alleen de kaart!!!

Geplaatst:

Inderdaad met cardsharing kun je niet de gehele streaming sharen, maar mischien moet je het ergens anders eerst in zoeken,

Ik weet dat het televisie cabel signaal draadloos te verplaatsen is daar zijn kastjes voor zodat je TV kunt ontvangen zonder dat er een cable in die kamer is.

dus als dat ook werkt naar je dbox, en dat denk ik wel dan is je grootste probleem al opgelost, dan nog een netwerkje maaken en dan kun je ook sharen.

iets meer werk en kosten , maar het zou zo moeten kunnen.

groet cobes

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

• Moderator
Geplaatst:

[color:"red"] Geval is dat we op 2 plaatsen willen kijken naar DVB-C uitzendingen dmv. cardsharing/netwerk via internet.

[/color]

cardsharing via internet is illegaal en mag derhalve ook niet op dit board besproken worden.anders draait de provider ons zo het licht uit.

dus slotje erop....

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.