bertuss Geplaatst: 4 januari 2005 Geplaatst: 4 januari 2005 ik zou graag piratenstreams op mijn db ontvangen hoe en waar zet ik nou zo'n url neer bv 213.189.2.40:8120
pietpiet50 Geplaatst: 4 januari 2005 Geplaatst: 4 januari 2005 TIP: gebruik de zoekfunctie van het board, en je vind alle informatie. zoek eens op internetradio en LEES! Of kijk op de site van sjerom (http://dreambox.sjerom.com) Suc6 VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Gast Geplaatst: 4 januari 2005 Geplaatst: 4 januari 2005 Graag even de forumregels doornemen. heb je onderwerp aangepast, voortaan zelf graag een duidelijke plaatsen.
Martijn81 Geplaatst: 4 januari 2005 Geplaatst: 4 januari 2005 ik heb 't al s gevraagd in het developer forum. Ik zou d'r wel graag een plugin of snelmenu voor zien zodat ik niet telkens video mode (3) [filemode] over de schijf moet bladeren naar mijn webradio files om ze vervolgens te beluisteren. Een quickmenu a la RSS-reader zou al uitkomst bieden. Triax TDS 88cm / Inverto Black Ultra LNB / Alsat Dark Motor / Dreambox DM800HD+DM7000 knutselbak
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen