Gast Geplaatst: 8 januari 2005 Geplaatst: 8 januari 2005 Na het inbouwen en aansluiten van een 40Gb harddisk is na het formateren van de disk maar 20Gb beschibaar. Wie kan me vertellen hoe de partitie verwijderd kan worden en opnieuw aangemaakt moet worden? Het tooltje sfdisk, aanwezig in het Hydra image, geeft onterecht aan dat de disk is gemount. *** onderwerp aangepast
Moderator Matchless Geplaatst: 8 januari 2005 Moderator Geplaatst: 8 januari 2005 het beste kan hem formateren en fdisken in windows. daarna is alles weer beschikbaar..zo doe ik het iig.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Lucky_Luke Geplaatst: 8 januari 2005 Geplaatst: 8 januari 2005 "Het tooltje sfdisk, aanwezig in het Hydra image, geeft onterecht aan dat de disk is gemount." Je zou toch even voor de zekerheid kunnen telnetten naar de dreambox. Gewoon op de prompt 'mount' executen. Bij mij is de harddisk onder Hydra dubbel gemount: Citaat: ~ > mount ..snip.. /dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part1 on /hdd type ext3 (rw) /dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part1 on /var type ext3 (rw) Suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen