Gast Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 Een kennis van mij heeft een Asscom V2 daar heb ik in 2002 de alternatieve software V10B.bin in gestopt, zoals dat was omschreven in de handleiding van Mark Zeguers. Deze allcam patch werkte prima met funkaart en een originele basis kaart van Canal+. September 2004 heeft die kennis een compleet abonnement genomen. Enige tijd later begon het beeld vast te lopen dan moest je doorschakelen naar een andere zender en weer terug schakelen dan was er weer (tijdelijk) beeld. Begin december 2004 doet zich het volgende voor; de zenders worden ingelezen, alles werkt prima. Als de ontvanger wordt uitgeschakeld en weer wordt ingeschakeld zijn alle zenders verdwenen (worden kennelijk niet in het geheugen opgeslagen). Als de ontvanger in standby modus blijft staan blijft alles normaal werken. Ontstaat dit probleem doordat Canal+ updates naar de ontvanger stuurt of moet de originele software weer in de ontvanger terug gezet worden? Zo ja, is hier dan ook een handleiding voor? Bij voorbaat dank, Bill
gerrit B Geplaatst: 9 januari 2005 Geplaatst: 9 januari 2005 Ga eens zoeken in dit forum onder asscom. Dit onderwerp is hier nl. al een paar keer behandeld. Kom je er niet uit trek dan nog eens aan de bel gegarandeert dat je dan verder geholpen wordt. suc6 Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gast Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Gerrit B., Ik heb het forum afgestuind en heb het een en ander gevonden, namelijk dat de patch van Fata-Morgana niet helemaal in orde was, en die zit er nu juist in. Verder heb ik gelezen dat er recentere patches op het internet aanwezig zijn die wel goed hun werk doen, b.v. mei 2004, maar ik heb ze niet gevonden. Gezien het aantal vragen wat jij in de loop der tijd al hebt beantwoord betreffende de Asscom zou je misschien voor mij ook een tipje van de sluier willen oplichten???? Een afwachtende Bill
gerrit B Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 toch nog niet goed gezocht. Kijk hier maar eens asscom Hier staat de benodigde software in de bijlage suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gast Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Gerrit, Bedankt ik heb de sw binnen en die ga ik er over een paardagen weer in zetten. Gaat dit overigens op dezelfe manier als de allcam patch?? Gr, Bill
gerrit B Geplaatst: 11 januari 2005 Geplaatst: 11 januari 2005 nee, Deze software loopt vanzelf dat wil zeggen dat je zelf geen adressen ed in hoeft te voeren. let alleen niet op de tijden die in het scherm komen hier klopt vaak geen hout van. gewoon rustig afwachten en alleen als je dat gevraagd wordt iets doen, voor de rest overal van af blijven. suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen