Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Sinds enkele dagen zit de optie new services in het contral panel van hydra Zeus. Lijkt me op zich een aardige add-on, maar als ik deze start blijft hij hangen op reloading settings (hij scant eerst en vind 2013 nieuwe services, maar blijdft dus hangen). Iemand enig idee hoe dit komt (wat doet hij dan eigenlijk, scant hij de satellieten af oid)?

Gr. Menno

*** onderwerp aangepast. aub zelf de volgende keer een duidelijk(er) onderwerp kiezen

Geplaatst:

Het Hydra download IRL is even uit de lucht.

Er wordt aan een oplossing gewerkt.

Houdt dus bericht mbt Hydra in de gaten.

Avensis

Geplaatst:

Kan ook zijn dat je even rustig moet wachten. Gebeurd ook als je de nieuwe settings heb binnengehaald. Hij is een tijdje bezig met reloaden.

Suc6

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Geplaatst:
Citaat:
Hallo iedereen,

Sinds enkele dagen zit de optie new services in het contral panel van hydra Zeus. Lijkt me op zich een aardige add-on, maar als ik deze start blijft hij hangen op reloading settings (hij scant eerst en vind 2013 nieuwe services, maar blijdft dus hangen). Iemand enig idee hoe dit komt (wat doet hij dan eigenlijk, scant hij de satellieten af oid)?

Gr. Menno

De bedoeling van dit add-on is om een vergelijking te maken van services die al aanwezig zijn en nieuwe services die je m.b.v. een sat scan genereert. De verschillen (nieuwe services) worden dan in een aparte boeket geplaatst door het script. De sat scan moet je overigens zelf uitvoeren, dat doet de add-on niet voor je. Hieronder een stap voor stap uitleg die ik gevonden heb van een andere forum.

1. set off 'http-Authentification'

2. run 'find New services' in 'The_Hydra Setup' in the control Panel

- You now will have a User-Bouquet (blue-Button) 'New Services' filled with all the services that are not already in another User-Bouquet.

3. Duplicate this 'New Services' User-Bouquet' with 'Dream/Menu'-Button.

- You now will have 2 User-Bouquets called 'New Services'

4. Do point '2' again.

- You now will have 2 User-Bouquets called 'New Services' but 1 is empty.

5. Rename the not empty 'New Services' to another name (Old Services) for example.

6. Do your satellite-scan

7. Do point '2' again

- You now will have a User-Bouquet called 'New Services' with all the new found services.

8. If you wanna do the same later, just delete 'Old Services' and start at point '2'.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen