wtaas Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 hoe en waar in de DB installeer je deze plug in? Ach hoe weet ik eigenlijk wel ik denk met FTP? a question of a newbie I had a decision to make, so i decided not to decide! De dwaasheid van Windows: druk op START om te BEINDIGEN
pietpiet50 Geplaatst: 10 januari 2005 Geplaatst: 10 januari 2005 Wat wil je nu eigenlijk zeggen ? Je vraag kwam ook al naar voren bij blindscan dreambox, beetje dubbel op. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
wtaas Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Geplaatst: 11 januari 2005 Ik heb hem 2x geplaatst omdat ik dacht dat mijn vraag niet geplaatst werd. De eigenlijk vraag is dus: Hoe krijg ik feedhunter 1.0.0 in de dreambox geinstalleerd. met FTP neem ik aan. Maar in welke map(pen) moeten dan de bestanden geinstalleerd worden? I had a decision to make, so i decided not to decide! De dwaasheid van Windows: druk op START om te BEINDIGEN
Hyunday magic Geplaatst: 11 januari 2005 Geplaatst: 11 januari 2005 Deze plugin werkt alleen op oudere images. Er is nooit een nieuwe gemaakt voo de recentere images, dus niet echt een aanrader. Alternatief: Probeer Dreamset 1.57 voor windows eens, daarmee kun je comfortabel op je windows pc een blindscan mee doen. magic The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
Ome Merde Geplaatst: 11 januari 2005 Geplaatst: 11 januari 2005 Ik heb hem 2x geplaatst omdat ik dacht dat mijn vraag niet geplaatst werd 1. dubbel posten is niet toegestaan 2. kies aub in het vervolg ook eens een duidelijk onderwerp closed, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten