Ga naar inhoud

[7000] en WGA54G werkt dit?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kwam op het inet de Linksys WGA54G een zogenaamd plug en play accespoint, althans zo komt het op mij over tegen.

Nu is mijn vraag heeft iemand al ervaring met de WGA54G ipv een accespoint wat als client staat ingesteld en connected zit aan de DB7000 ?

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Geplaatst:

Is wel speciaal voor de consoles gemaakt (PS2/Xbox etc), of dat gaat werken ?

Staat inderdaad bij geen drivers nodig.

Waarom geen WIFI stick o.i.d. veel goedkoper toch, en wordt ondersteund.

Suc6

P.S. denk om een duidelijk onderwerp omschrijving.

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Geplaatst:

als de access point volledig is ingesteld (dit zal wel via 'n PC moeten gebeuren). dan kan je deze achteraf zonder problemen op je box hangen, dit zal ook werken. in je box moet je dan gewoon je netwerkinstellingen juist zetten, en je nix aantrekken van het wireless gedeelte

je box ziet je netwerkverbinding nu gewoon als een standaard kabelverbinding, het is je access-point die de vertaling naar wireless doet.

Geplaatst:

Hoi Mr_B,

Ik heb een WGA54G en heb de Dream "wired" aangesloten. Dit werkt zonder problemen (gebruik de DHCP server van de LinkSys en het enige wat je dan in de gaten moet houden is dat het IP adres bij een herstart nog wel eens wil wijzigen).

Wireless heb ik nog niet geprobeerd (heb geen Wireless USB adapter), maar kan ik je afraden als je videobeelden van je dreambox af wilt streamen.

Succes!

Arne

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen