Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik durf het haast niet te vragen, maar hoe kom je op de vervolgbladzijde van de infoknop? Bij langere informatie met de bekende .... op het eind kom ik door geen enkele knop op de vervolgbladzijde OF valt de resterende informatie uit raden?

Zoekende

Geplaatst:

welke img of software gebruik je? dat maakt het wellicht eenvoudiger om te antwoorden..

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

Geplaatst:

Dan is er waarschijnlijk niets meer. Dit heb je ook vaak bij RSS feeds via de reader, denk je van nou even verder lezen, maar mooi niet.

Voor films kan je nog de EPG plugin erin plaatsen en dan kan je bij films meestal de IMDB info krijgen, deze is vaak uitgebreider. IMDB=complete film info (acteurs, verhaallijn, waardering etc, even simpel gezegd)

Suc6

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Geplaatst:

dat niet kunnen scrollen is volgens mij gewoon een hydra zeus probleen ,komt op meer plaatsen in het menu voor,zal hopelijk met volgende softwareversie verholpen zijn,ook kun je nu bij bv Premiere direkt of sport niet meer kiezen via de groene knop naar de subkanalen,wat voorheen wel mogelijk was...

maar nu dwaal ik af en ga de hond uitlaten en daarna op bed..trusten

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen