Gast Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 ja hoor Citaat: Deze gemodificeerde kanaallijst geupload naar decoder. Vervolgens de patch 0064 geupload naar decoder. Resultaat; geen “Taquilla”. Ook niet na + B 0 of 1. Ik doe waarschijnlijk te weinig (ligt een beetje in mijn karakter) Een helpende hand in de buurt?
Con Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Geplaatst: 22 januari 2005 Citaat: probeer eens de juiste keys erin te zetten, via de AB (afstandbediening) menu 9 seca, ID 0064 zi PM Dit ga ik even proberen. Moet inderdaad Blokkeer emm's en virtuele kaart op "nee"staan? Als ik een van de twee op ja zet dan valt mijn decoder uit en kom ik nauwelijks nog in het menu. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 Nee de virtuele kaart moet je dus op ja zetten want je gaat nu kijken via de emu(virtuelekaart) dat is het dus je had hem op nee staan. ps dan moet je er ook een oude sky patch erin zetten dan werkt het wel dit is namelijk voor conax die kan de 8000 niet aan daarom moet je dus deze patch ook erin zetten zie bijlage. eerst deze dan de nieuwe zie pm
Con Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Geplaatst: 22 januari 2005 Citaat: Nee de virtuele kaart moet je dus op ja zetten want je gaat nu kijken via de emu(virtuelekaart) dat is het dus je had hem op nee staan. zie pm Als ik dat doe dan vliegt mijn strong eruit. Of moet dan mijn fysieke kaart eruit? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Con Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Geplaatst: 22 januari 2005 Een en ander zal even op zich laten wachten, gisteren een XP drama gehad en nu moet ik diverse progrmma's weer zoeken. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 Geef me je e-mail maar dan krijg je ze weer. ps wel even via pm he.
Con Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Geplaatst: 22 januari 2005 Heb nu in onderstaande volgorde geupload; - org firmware (om met een schone lei te beginnen) - sattr. 1.4 - kanalenlijst Vreeswijk 1.4 + emu - sky-patches - 0064 patch Nu doet de menu toets niets en kan dus niets wijzigen. Later nog een keer de kanalenlijst geupload. Hoe kan dit? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Geplaatst: 23 januari 2005 Geplaatst: 23 januari 2005 Ik denk toch dat je weer van voor af aan moet beginnen dus eerst de firm dan kanalenlijst (met nieuwe keys) en dan de 0064 patch en dan eventueel pidscan dan zou het toch moeten werken lijkt mij.
Con Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Geplaatst: 23 januari 2005 Ik ben blij dat je in de "lucht bent". Tot nu toe heb ik o.a. de Vreeswijk kanalenlijst 1.4 erin gezet en nu wil ik het weer proberen met jouw lijst maar ik ben de link kwijt na de PC chrash. Kun je me helpen, ik kan de site niet meer vinden. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Con Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Geplaatst: 23 januari 2005 Sorry, na het uitpakken van satt 1.4 zag ik dat de lijst erbij zat. Ik ga weer een poosje stoeien en het resultaat melden. Bedankt. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Con Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Geplaatst: 23 januari 2005 Citaat: Dus jij hebt Taquilla Astra? Inmiddels wel. Weet jij waar ik kan zien welke van de 14 kanalen vrij te ontvangen zijn en wat daarop te zien is? Dan kan ik de volgende keer zeggen Ja en bedankt voor de kreet "Dus jij hebt Taquilla Astra?" want door deze kreet is het ontstaan. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen