Ga naar inhoud

problemen met irdetokaart in mvision

zuurtje

Aanbevolen berichten

ik heb hier een mvision fcis7000 waar ik een irdetokaart bij heb.

nu werkt deze niet

smartcard geactiveerd (9999) en de emucodes van irdeto gewist zodat hij perse van de kaart moet lezen.

maarja helaas geen beeld wie helpt mij verder??

grtz zuurtje

Topfield 4010 - Dreambox 7020 - Dreambox 7025 - 2x Triax 78cm - 1x Triax 88 cm - 1x Visiobigsatellite - alles natuurlijk draaibaar behalve de bigsatellite

Link naar reactie
Delen op andere sites

had hetzelfde probleem, geen beeld op mijn FS 7000, toen de keys aangepast en nog steeds geen beeld. Kaartje eruit en wel beeld, daarna kaartje in nokia 9500 gepropt en ook geen beeld, kreeg de mededeling check card. Dus dacht dat de kaart kapot was. Na wat gerommeld te hebben met de 9500 kreeg ik de update binnen, dus ook beeld op de 9500. Daarna weer geprobeerd in de M-vision, en geen probleem meer. Dus probeer je irdeto kaartje even in een andere decoder totdat ik de update binnen hebt.

gr. D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Link naar reactie
Delen op andere sites

kaart werkt wel in magic cam dus kaart is oké

maar werkt dus niet in een mvision maar kan het überhaupt wel??

grtz zuurtje

Topfield 4010 - Dreambox 7020 - Dreambox 7025 - 2x Triax 78cm - 1x Triax 88 cm - 1x Visiobigsatellite - alles natuurlijk draaibaar behalve de bigsatellite

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal het ook wel even testen, door de ingebouwde cardreader uit te zetten. Dan moet eigenlijk de kaart werken. Ik heb het ooit wel eens getest met een seca 2 kaart op nickelodeon waar ik een abo voor heb, en dit werkte gewoon.

gr.D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen