Ga naar inhoud

gemini 1.02 geflasht nu krijg ik de scam er niet i

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb mijn dreambox 500 geflasht naar gemini 1.02 is allemaal goed dan wil ik de scam 2.4 er in zetten dat gaat ook goed in de var map dan bin map dan rename naar scam2 dan alles naar 755 gezet dan ga ik in de dreambox kijken via het menu blauwe toest dan zie ik de 2.4 scam er niet bij te staan dus ook geen beeld op wel beeld op de fta zenders wie kan mij hier mee helpen ook weer alles geprobeerd maar het wil me niet lukken alvast bedankt

Geplaatst:

waarom dan renamen naar scam2..?

er zijn toch al heel wat topics gepasseerd mbt het instaleren van een emu.

deze emu is net zoals de vorige scam of die van een jaar terug..

dus gebruik dan ook de info die er al geschreven staat betreffende het instaleren van scam

alleen bij hydra werd middels het hydra eigen cpanel een nieuwe scam zodanig geimplementeerd dat ie scam2 heet (laatste maand)

dit is natuurlijk niet van toepassing op een leeg image gemini zonder verwijzingen naar een vorige installatie van scam.

dus rename hem naar scam en kijk effe naar je softcam.xml of die daar correct vermeld wordt.

cheers

Love Like Blood

Killing Joke

Geplaatst:

er staat alles in het engels op mijn engels is niet al te goed is er ook iets te vinden met nederlandse tekst er bij dat gaat voor mij makkelijker alvast bedankt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen