Gast Geplaatst: 24 januari 2005 Geplaatst: 24 januari 2005 Hoi, ik heb mij een paar maanden geleden een IRDETO 1 kaartje gekocht en deze werkt na de keywissel nog. Het is een officieel multichoice kaartje. Zou deze dan geregistreerd zijn bij CD?? En zo ja , denk ik dan toch dat ik eventueel een IRDETO 2 kaartje kan krijgen of niet?? IK zou wel hulp moeten vragen daar ik in België woon.
marco24 Geplaatst: 24 januari 2005 Geplaatst: 24 januari 2005 ik zou zeggen , lees het forum eens door je vind er genoeg over en zelfs als je kaartje geregistreerd is , sturen ze de nieuwe wel naar dat adres , en niet naar belgie
maxloader Geplaatst: 24 januari 2005 Geplaatst: 24 januari 2005 Als je een orgineel kaartje hebt dan word deze gewoon geupdate, of deze nu wel of niet geregistreert staat. Max Live life to the Max(loader)
JohnnyBee Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 Das vreemd ???? De mijne toch niet !!!??? Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Unetwork Geplaatst: 25 januari 2005 Geplaatst: 25 januari 2005 Lees svp voordat je berichten plaatst het bericht hieronder over de keywissel eens na.. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten